Kick-off 2022

Primærfaner

Kick-off 2022

Del: 
Markedsforums Kick-off
Dato: 
Tirsdag 13. sep
Sted: 
Legenes hus
Christiania Torv 5
0158 Oslo
Kl.: 
09:00 til 16:00
Passer for: 
Alle
Pris: 
2 490,- eks 1 990,- før 1. juli

Markedsforum og Fagpressen inviterer til årets Kick-off. Temaene i år favner bredt. Vi skal innom inntekter og salg, digitalisering og innovasjon, markedsføring og merkevarebygging. Til slutt skal vi innom motivasjon og arbeidsglede.

Vi gleder oss til en hel dag med faglig og sosialt påfyll. Vi setter av tid slik at du kan dele erfaringer og bli kjent med andre dedikerte fagpressefolk. Ta gjerne med deg kolleger, så letter det arbeidet med å igangsette nye aktiviteter etter seminaret.

Program:
 
08.30    Registrering
09.00    Velkommen og praktisk info (Ingunn) Presentere dagens konferansier Berit Nyman, nestleder i Fagpressen?
 
09.05    Hvordan går det med medieinvesteringer og annonseinntekter? Trender, utviklingstrekk og råd til Fagpressen, Madeleine Thor, VD IRM Media
 
09.50    Legejobber er markedsleder med sin stillingssatsning på Legejobber.no. Her får du vite hva de har gjort. Produktsjef Elisabeth Jacobsen og markedskonsulent Njål Anderssen, Tidsskrift for Den norske legeforening)
 
10.10    Kommersiell plattform for stilling ledig. (Ikke bekrefet)
 
10.30    Pause og besøke utstillere
 
11.00    Fagpressens digitalprosjekt har som mål å hjelpe medlemmene til økte digitale inntekter. Status og plan fremover, presentasjon av topplisten, Per Brikt Olsen, adm.dir. Fagpressen
 
11.30    Møt prisvinneren fra Fagpresseprisene 2022
        - markedsprisen? Stian Eisenträger, Forsvarets Forum
 
12.00    Lunsj og besøke utstillere
 
13.00    Møt prisvinneren fra Fagpressedagene 2022
        - utviklingsprisen Glenn Stangeland, Energi24
 
13.20    Læring og trender, digital utvikling for Tidsskriftet. Einar Ryvarden, utviklingssjef i Tidsskriftet for Legeforeningen/Legeforeningen

13.45    Pause og besøke utstillere
 
14.00    Hvordan vurderer vi medier og kanaler for annonsering? Trender og råd til Fagpressen. Marko Milekvist, markedssjef DnB
 
14.20    Hvordan skape mer trafikk til nettsiden uten å bli avhengig av Facebook? Alexander Dahlstrøen, Solid Media
 
14.50    Kort pause 10 min
 
15.00    Mads Nordmo Arnestad, Motivasjon akademisk basert. Mennesker og endringer og motivasjon

16.00    Bobler på Terrassen
 
17.00    Middag

Mer info. om programmet kommer.

Hva koster det?
Meld deg på før 1. juli til introprisen 1.990,- og spar 500 kroner. Etter 1. juli er prisen 2.490,-.

Prisen inkluderer lunsj og nettverksmiddag med drikke.

Vinn gavekort på 500 kr

Under middagen trekker 2 vinnere av gavekort på 500 kroner blant de som melder seg på før 1. juli.

Vi gleder oss til å se deg!

Påmelding: 
Rekkefølge
Ønsker du ha med noen kolleger, kan du melde de på ved å skrive navnet deres i feltet over.

Kurs og arrangementer

Dato: 
Mandag 22. aug
Kl.: 
09:30 til 15:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Hvordan lage en podkast som fungerer? I dette kurset gjennomgår vi alle aspektene av podkasting som gjør deltakernes ideer litt bedre. Vi jobber med podkastens historie og sjangertypiske trekk, stemmebruk, episode-oppbygging og publisering. Kurset leveres av Institutt for Journalistikk og går over to dager, 22. og 23. august. Kurslærer er Nicolai Delebekk, Faktisk.no
Dette er et kurs med verdi 7500 kroner pr deltaker, som er finansiert av Fagpressens vederlagsmidler via fondsstyret. Egenandelen på kr 700 dekker kursmat/drikke og administrasjon.

Dato: 
Onsdag 14. sep
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Hva vil det si å popularisere? Hvorfor bør du bruke fortellinger? 13. september får du nye og kvasse verktøy for å formidle det som ofte er innviklet og vanskelig.

Sett av tre morgenøkter i september og oktober, og få fornyet grepet om det gode språket som holder på leseren!

Dato: 
Mandag 26. sep til Fredag 30. sep
Kl.: 
09:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Bli med Institutt for Journalistikk til mediemetropolen New York. Her vil du få møte bedrifter og mennesker som daglig jobber knallhardt for å skape det beste og mest innovative journalistiske magasininnholdet, gjennom lyd, video, bilder og tekst, både digitalt og på print.