Annonsebank for journalistikkampanjen

Annonsebank for journalistikkampanjen

Del: 

Disse annonsene kan benyttes i forbindelse med kampanjen om "Pålitelig journalistikk fra A til Å" i Fagpressen.

Papirannonser:

 

Papirannonsene finnes i to varianter i helsideformat (en pdf).

Papirannonser kan lastes ned her, eller klikk på annonsene over: PDF icon 180917-1045_fagpressen_a4-helside_original-netto.pdf

Digitale annonser:

 

De digitale annonsene finnes i mange størrelser og fasonger.

Størrelsene er som følger: 180x500, 300x250, 468x400 og i toppbannerformatene 980x150 og 980x300.

Digitalannonser kan lastes ned her, eller klikk på annonsene over:Package icon fagpressen_digitalannonser.zip

Her er lenken de digitale annonsene skal lenke til: https://fagpressen.no/kampanjen_2018

Vennlig hilsen Fagpressen

 

Søk kompetansestøtte

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 8. februar. 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Tirsdag 29. Jan
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere

Hengte eller hang? Er det lov å skrive "forhåndsregel"? Resultatene fra språktesten på Fagpressedagen viser at mange trenger en oppfriskning av grammatikk- og rettskrivningskunnskapene. Dette minikurset gir deg svar på spørsmål mange lurer på, og du får luket ut de verste gjengangerne.  

Dato: 
Torsdag 31. Jan
Kl.: 
13:30 til 17:00
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

På TRENDER 2019 møter du blant andre Madeleine Thor i IRM Media og Ole Petter Nyhaug i Opinion.
Meld deg på!

Dato: 
Onsdag 13. Feb
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Står du fast når tittelen skal lages? Dette kurset gir deg oppskriften på en tittel du kan bruke på alle plattformer. I tillegg får du servert kreative tips du kan bruke for å få leseren på kroken.