Juristen er med i FTD

Juristen er med i FTD

Redaktør Ole-Martin Gangnes i Juristen. Foto: Privat.

Del: 

– Det har vært viktig for Juristen å være med i et større fellesskap rundt trykking og distribusjon, sier redaktør Ole-Martin Gangnes i Juristen.

Juristen skal nå trykkes hos Ålgård Offset og ferdiggjøres hos Akershus Reklame Team. Posten er distributør gjennom sampakken hos ART. Allerede fra kommende utgave er fagbladet på plass hos Fagpressens samarbeidspartnere, i første omgang ART.

– Som for alle andre blader utgjør trykking og utsendelse en stor utgift og vi har sett at det er fordeler å hente ved å bli med på dette. Fagpressens trykk og distribusjon er rett og slett en god idé og tjeneste, sier Juristens redaktør Ole-Martin Gangnes. 

– Juristen har fått veldig god hjelp av Fagpressen gjennom hele prosessen – i alt fra innhenting av priser, praktiske spørsmål og oppstartsmøter med leverandører. Dette er noe vi har tro på og vi gleder oss til å være en del av fellesskapet i FTD.

Juristen er fagbladet for Juristforbundets 21 000 medlemmer - blant annet jurister i offentlig og privat sektor, dommere, dommerfullmektig, advokater, advokatfullmektiger/-sekretærer - og kommer ut med seks årlige utgaver.

Fagpressen trykk og distribusjon (FTD) er en tjeneste for medlemmer i Fagpressen, der vi forhandler samlet for å oppnå best mulige priser på trykking, pakking/adressering og distribusjon. Hva kan DITT fagblad spare på å bli med i FTD? Les mer her.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.