Bli med i FagpresseID før ferien!

Bli med i FagpresseID før ferien!

Fagpressens Kjartan Tyvand sitter klar til å gi deg FagpressenID. – Vi håper mange nå melder seg og blir med, Det er helt nødvendig å få kontroll over data fra egne lesere, og med denne metoden er det helt kostnadsfritt! understreker Tyvand (Foto: Thomas Brun/NTB).

Del: 

– Det er viktig å ha kontroll på egne data om de digitale leserne. Nå har Fagpressen en ferdig løsning, som vi har testet og vet at fungerer. Medlemmene betaler ingenting for å være med!

Dette er budskapet fra Fagpressens Kjartan Tyvand. Han sitter klar til å legge inn FagpresseID-skriptet hos alle som melder seg.

– Vi har jobbet grundig med å kvalitetssikre denne løsningen, og vi er helt sikre på at det er bare fordelaktig for medlemmene i Fagpressen å være med i den. Det er også nødvendig, for at vår kanal skal kunne gjøre seg mer gjeldende i et medielandskap der alle andre samler egne data og bruker dem til å utvikle det redaksjonelle produktet, sier Kjartan Tyvand.

Løsningen er bygget på det som kalles førsteparts-cookies, og krever ikke innlogging. Førsteparts-cookies er koblet til GDPR og samtykkene som alle lesere må gi for å kunne lese innhold på et nettsted.

– Det å ta vare på data om egne lesere, er forlengst gjeldende standard i det norske medielandskapet, i alle kanaler bortsett fra hos fagmediene. Vi må også komme oss inn på dette sporet, sier Tyvand.

– Hva skal folk gjøre for å bli med i FagpresseID?

– De kontakter meg eller en av kollegene mine - på epost eller telefon. Det tar ikke lang tid, det er altså helt kostnadsfritt. Og jo raskere vi får opp antallet fagmedier som er med, desto bedre blir vi i stand til å utvikle produktene våre, alle sammen. Hopp ned fra gjerdet og bli med!

Slik kontakter du Kjartan Tyvand:

Send epost: kt@fagpressen.no

Tlf: 92665017

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Redaktør Tore Oksholen hadde parafrasert en god, gammel tittel da han fortalte PUFF-deltakerne om hvordan det gikk for seg dag den kritiske journalistikken fra Universitetsavisa mot tidligere NTNU-rektor, førte til hennes avgang. Dekningen skaffet Universitetsavisa fjorårets Fagpressens journalistpris.

  • – Vi vil gjerne se at flere av redaktørene i Fagpressen sender egne høringssvar til rapporten fra postutvalget, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.
    – Bruk gjerne Fagpressens høringssvar som vi har delt. Lag en kort introduksjon om deres fagblad, og uttrykk støtte til våre hovedpunkter. Det er en helt legitim måte å delta i høringer på, sier Olsen.

  • Vårt Land kjøper 51 prosent av aksjene i magasinet Agenda 3:16 fra Normisjon. Magasinet skal samarbeide med Vårt Land om digital utvikling, brukermarked og markedsføring, skriver Agenda 3:16 og VL i en felles pressemelding torsdag.