INMA-prisfest: Ærespris til Bjarte Humborstad

INMA-prisfest: Ærespris til Bjarte Humborstad

INMA delte ut årets "Performance Award"-priser torsdag. Æresprisen gikk til Bjarte Humborstad. (Skjermdump, Kampanje).

Del: 

Torsdag denne uken fikk landets mest effektive reklamekampanjer heder og ære på Performance Awards, som deles ut av bransjeorganisasjonen INMA. Der ble også Bjarte Humborstad tildelt INMA-styrets ærespris, skriver Kampanje.

Æresprisen deles ut til en person eller en bedrift som har betydd mye for fagområdet performance marketing, og som er til stor inspirasjon for resten av bransjen.

- Jeg har lyst til å takke alle de jeg har jobbet med, for dette har vært og er fantastisk gøy. Vi er med å skape en bransje som ikke fantes for 20 år siden, fortsatte han. 

Bjarte Humborstad er tidligere digitalsjef i Red Media, og er nå partner i konsulent i Caulis.

Juryen la vekt på at æresprisvinneren har jobbet med internett siden den spede begynnelsen. Han har bred erfaring på tvers av de digitale kanalene - med spisskompetanse innen data, tracking og performance marketing. "Vi vil driste oss til å kalle ham et faglig geni av vår tid", heter det i jurybegrunnelsen.

Daglig leder i INMA, Camilla Grund, ansvarlig for Performance Award, sier vinneren er en som virkelig fortjener heder og ære for sin innsats i bransjen.

- Bjarte er utrolig faglig dyktig, beundringsverdig engasjert og interessert i bransjen beste på de store spørsmålene vi alle andre river oss i håret over – i tillegg er han hel ved og alltid positiv og godt humør. En stor inspirasjon, sier Grund.

Les mer i Kampanje.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Selskapene fusjonerer for å være bedre rustet i møte med AI, falske nyheter og globale konkurrenter.

  • Fagpressens kontor i Pressens hus holder sommerstengt i fire uker fra 8. juli. Administrasjonen ønsker alle en riktig god sommer!

  • – Det er viktig å ha kontroll på egne data om de digitale leserne. Nå har Fagpressen en ferdig løsning, som vi har testet og vet at fungerer. Medlemmene betaler ingenting for å være med!