Mona Jørgensrud blir salgsdirektør i Salgsfabrikken

Mona Jørgensrud blir salgsdirektør i Salgsfabrikken

Wenche Huser Sund og Mona Jørgensrud skal igjen jobbe sammen: Jørgensrud er fra i dag salgsdirektør i Salgsfabrikken. (Foto: Salgsfabrikken).

Del: 

– Salgsfabrikken AS kunngjør med stor glede ansettelsen av Mona Jørgensrud som ny salgsdirektør, skriver Wenche Huser Sund i en pressemelding sendt ut tirsdag morgen.

Mona Jørgensrud har tidligere spilt en avgjørende rolle som salgsdirektør hos HS Media, en posisjon hun hadde fram til nylig.

Hun starter i sin nye rolle hos Salgsfabrikken 2. april. Jørgensrud gjenforenes dermed med Wenche Huser Sund, nesten på dagen 25 år etter at de begynte å jobbe sammen, da i HS Media som Huser Sund grunnla i 1992.

Wenche Huser Sund uttaler at ansettelsen av Mona Jørgensrud signaliserer et spennende nytt kapittel for Salgsfabrikken. – Å få Mona inn i vårt lederteam vil gi sterke og positive ringvirkninger for oss internt, og for våre oppdragsgivere og kunder, sier Huser Sund.

– Jeg gleder meg veldig til å jobbe sammen med Wenche igjen, og ikke minst til å bli kjent med alle som jobber i Salgsfabrikken, sier Jørgensrud.

Annonsekampanje 2025

Her finner du årets annonser. Hent dem her!

Les også:
  • «Ikke bare er det ekstra viktig å støtte redaksjonelle medier i den utviklingen vi ser i verden rundt oss i dag. Men redaksjonelle medier er også et riktig i valg i svært mange sammenhenger for å oppnå topp-resultater i markedsføringen av produkter og tjenester», skriver Tor Arne Sandholt i dette innlegget som først ble publisert i KOM24.

  • Fagpressens redaktørforum har holdt årsmøte og valgt to nye styremedlemmer. Paal Ravnaas fortsetter som leder for forumet.

  • Fagpressens Per Brikt Olsen deltok i paneldebatt om fremtidens distribusjon for trykte publikasjoner, da Grafisk Øst arrangerte sitt vårseminar i Sarpsborg torsdag. Han påpekte at rapporten fra Odin-utvalget helt unnlater å kommentere de store opplagene Fagpressen representerer i distribusjonskjeden.