Ny annonsekampanje

Ny annonsekampanje

Del: 

Bruk de nye egenannonsene til å minne egne lesere og et bredere publikum på viktigheten av journalistikken dere lager hver dag.

Fagpressen har i 125 år bidratt til å utvikle norske fagmedier. Over 3,5 millioner nordmenn leser ett eller flere Fagpressen-medier hver måned. 

- Vi erfarer at fagmedier siteres stadig oftere av andre redaksjoner, og vi ser at redaktører i Fagpressen er synlige i nyhetsbildet. I en tid hvor dagspressen ikke lenger har fagjournalister i samme utstrekning som tidligere, er fagmediene en viktig kanal, sier adm. direktør Per Brikt Olsen i Fagpressen.

Fagpressen har fått laget både digitale annonser og printannonser. Finner du ikke en størrelse som passer ditt fagmedium, så lager vi det. Alle print-annonsene er tilrettelagt for å kunne supplere med egen logo - eller de kan brukes kun med Fagpressen-logo.

Vi oppfordrer dere derfor til å bruke egenannonsene til å minne egne lesere og et bredere publikum om at dere gjør en viktig jobb med journalistikken dere lager.

Hent annonsene her: https://fagpressen.no/annonsekampanje

 

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Selskapene fusjonerer for å være bedre rustet i møte med AI, falske nyheter og globale konkurrenter.

  • Fagpressens kontor i Pressens hus holder sommerstengt i fire uker fra 8. juli. Administrasjonen ønsker alle en riktig god sommer!

  • – Det er viktig å ha kontroll på egne data om de digitale leserne. Nå har Fagpressen en ferdig løsning, som vi har testet og vet at fungerer. Medlemmene betaler ingenting for å være med!