Jakt & Fiske med i FTD

Jakt & Fiske med i FTD

Fra venstre annonsesjef Hilde Vestad i Jakt & Fiske, Gunnhildur Eyja Lund fra Helthjem Mediapost, administrasjonssjef Beate Krokan Carlsson i Jakt & Fiske, redaktør Leif Haug og Akershus Reklame Teams Arne Bruun. Foto: Camilla Briså, Fagpressen.

Del: 

Jakt & Fiske ønskes velkommen inn i Fagpressen trykk og distribusjon (FTD)!

Avtale om ferdiggjøring og distribusjon ble undertegnet i forrige uke.

- Det er mange variabler som spiller inn, men vi har foreløpig anslått en årlig besparelse i distribusjon på pluss/minus 15 prosent, sier redaktør i Jakt & Fiske, Leif Haug.

Med et opplag på 92 000 eksemplarer elleve ganger i året, vil dette bety store besparelser for Jakt & Fiske. 

Fagpressen trykk og distribusjon (FTD) er en tjeneste for medlemmer i Fagpressen, der vi forhandler samlet for å oppnå best mulige priser på trykking, pakking/adressering og distribusjon. Hva kan DITT magasin spare på å bli med i FTD? Les mer her.

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Send inn bidrag til Fagpresseprisene

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også: