Markedsforum klar for digitalt kick-off!

Primærfaner

Markedsforum klar for digitalt kick-off!

Del: 
Høstens kick-off blir digitalt
Dato: 
Torsdag 30. sep
Sted: 
Legeforeningens hus, Akersgt. 2, Oslo
Kl.: 
08:30 til 12:15
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Pris: 
Seminaret er gratis

Markedsforums årlige kick-off arrangeres som digitalt seminar på Teams. Tema er digitale trender, tips til utvikling av nettsider i Fagpressen, hvordan selge og øke annonseinntekter – og tips til hvordan Fagpressen kan bruke sosiale medier for å nå redaksjonelle og kommersielle mål. Arrangementet er gratis for medlemmer.

Program kick-off 2021

torsdag 30. september, digitalt seminar på Teams
Klikk her for teams lenken 

08.25 Video fra våre samarbeidspartnere

08.30 Velkommen, praktisk informasjon ved Ingunn Roald fra Markedsforum

08.35 Hvordan utvikle nettsidene for å øke verdien av dem? Sindre Kjosås, Senior SEO og konverteringsspesialist i s360 gir nyttige råd med eksempler fra noen av deltakerne i Fagpressen.

09.15 Hvordan markedsføre redaksjonelle saker og få høy trafikk til nettsiden? Niklas Øymo, distribusjonsansvarlig i Filter Media.

09.45 Kort pause

09.50 Digitale trender og innovative muligheter til markedsføring via snapchat. Per Christian Strand Teslo, Account Executive i Snap Inc Last ned pdf av presentasjonen her.

10.15 Digital mediestrategi og effektiv kanalmiks? Sara Nilssen, rådgiver i digitalbyrået A2N. Last ned pdf av presentasjonen her.

10.50 Rikets medietilstand. Ingvar Sandvik, direktør for innovasjon og marketing i Kantar.

11.15 Hvordan kan Fagpressen bruke sosiale medier for å nå redaksjonelle og kommersielle mål? Iben A. Bergstrøm, høyskoleforeleser, Handelshøyskolen BI

12.05 Trekning av premie blant deltakerne

12.10 TAKK FOR I DAG

 og takk til samarbeidspartnerne: Stibo, Ålgård, HS Media og Salgsfabrikken.

Bli med i Markedsforums styre!

Markedsforums styre trenger flere medlemmer – har du lyst til å være med?

Styret i Fagpressens markedsforum er i dag en gruppe på fire personer. Vi arrangerer aktiviteter for å styrke kompetansen til Fagpressens medlemmer innenfor markedsføringsfaget. Vi har to store arrangement i året  "Trender" på våren og "Kick-off" på høsten. I tillegg har vi planer om noen mindre arrangementer som frokostmøter eller digitale møter. Vi bidrar også med råd og innsikt til medlemmer i Fagpressen som tar kontakt.

Har du lyst og tid til å bidra i styret? Send en epost til fagpressen@fagpressen.no og skriv litt om din kompetanse og motivasjon for å være med. Vi har 5-6 møter i året, og samarbeider med Kjartan Tyvand i Fagpressen, som også har budsjettansvaret. Styret består av Ingunn Roald fra Sykepleien (leder), Njål Anderssen fra Tidsskriftet (Legeforeningen), Heidi Bjørkedal fra Politiforum og Morten Olsson fra Elektronikk.

Påmelding: 
Rekkefølge
Ønsker du ha med noen kolleger, kan du melde de på ved å skrive navnet deres i feltet over.