Ny annonsekampanje

Ny annonsekampanje

Del: 

Bruk de nye egenannonsene til å minne egne lesere og et bredere publikum på viktigheten av journalistikken dere lager hver dag.

Fagpressen har i 125 år bidratt til å utvikle norske fagmedier. Over 3,5 millioner nordmenn leser ett eller flere Fagpressen-medier hver måned. 

- Vi erfarer at fagmedier siteres stadig oftere av andre redaksjoner, og vi ser at redaktører i Fagpressen er synlige i nyhetsbildet. I en tid hvor dagspressen ikke lenger har fagjournalister i samme utstrekning som tidligere, er fagmediene en viktig kanal, sier adm. direktør Per Brikt Olsen i Fagpressen.

Fagpressen har fått laget både digitale annonser og printannonser. Finner du ikke en størrelse som passer ditt fagmedium, så lager vi det. Alle print-annonsene er tilrettelagt for å kunne supplere med egen logo - eller de kan brukes kun med Fagpressen-logo.

Vi oppfordrer dere derfor til å bruke egenannonsene til å minne egne lesere og et bredere publikum om at dere gjør en viktig jobb med journalistikken dere lager.

Hent annonsene her: https://fagpressen.no/annonsekampanje

 

Annonsekampanje 2025

Her finner du årets annonser. Hent dem her!

Les også:
  • Mandag morgen har regjeringen sendt ut en pressemelding om at levering av post til folks postkasser skal opprettholdes. – Vi ønsker at alle skal sikres brevlevering i postkasse minst én dag i uken, sier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
    Regjeringen går dermed i mot anbefalingen fra postutvalget.
    – Fagpressen er glad for at regjeringen ikke vil gå så raskt fram som postutvalget foreslo. Likevel er vi bekymret for hvordan prisen og kvaliteten vil utvikle seg når det tross alt er planen å avvikle distribusjon til postkasser på lengre sikt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • Hun begynner i stillingen 1. august, fra samme dato som Ingrid Nergården Jortveit begynner som nestleder i Fagpressen. Det melder Norsk Presseforbund fredag.

  • Torsdag ettermiddag inviterte Altinget til lanseringsfest for sin sjuende fagpolitiske nisjepublikasjon, Altinget Digital. En tallrik forsamling fra nettverket, mediefolk generelt og noen politikere fikk med seg åpningen ved digitaliseringsminister Karianne Tung og påfølgende panelsamtale med det store spørsmålet: "Hvor går grensen for når vi ikke lenger kan stole på tek-selskapene som vi er avhengige av?"