Ny annonsekampanje
Ny annonsekampanje
Bruk de nye egenannonsene til å minne egne lesere og et bredere publikum på viktigheten av journalistikken dere lager hver dag.
Fagpressen har i 125 år bidratt til å utvikle norske fagmedier. Over 3,5 millioner nordmenn leser ett eller flere Fagpressen-medier hver måned.
- Vi erfarer at fagmedier siteres stadig oftere av andre redaksjoner, og vi ser at redaktører i Fagpressen er synlige i nyhetsbildet. I en tid hvor dagspressen ikke lenger har fagjournalister i samme utstrekning som tidligere, er fagmediene en viktig kanal, sier adm. direktør Per Brikt Olsen i Fagpressen.
Fagpressen har fått laget både digitale annonser og printannonser. Finner du ikke en størrelse som passer ditt fagmedium, så lager vi det. Alle print-annonsene er tilrettelagt for å kunne supplere med egen logo - eller de kan brukes kun med Fagpressen-logo.
Vi oppfordrer dere derfor til å bruke egenannonsene til å minne egne lesere og et bredere publikum om at dere gjør en viktig jobb med journalistikken dere lager.
Hent annonsene her: https://fagpressen.no/annonsekampanje