Kampanje overtar Gulltaggen

Kampanje overtar Gulltaggen

Den så langt siste Gulltaggen-prisen ble gitt til gründer og internettpioner Bente Sollid Storehaug. (Foto: Eivor Eriksen).

Del: 

Tidligere i år ble det klart at styret i INMA, som står bak konferansen og prisen "Gulltaggen", hadde bestemt seg for en kontrollert avvikling. Nå er det klart at Kampanje går inn og tar over Gulltaggen.

– Inma har vært opptatt av å overføre Gulltaggen til en nøytral aktør som ivaretar bransjen og dens endrede rammebetingelser. Derfor ble Kampanje en veldig god match. Kampanje har et stort nedslagsfelt og har god erfaring med både konferanser og awards. Så vi tror dette blir et fint nytt hjem for Gulltaggen, sier Gro Larsson, styreleder i Inma til Kampanje.

Les mer i Kampanje.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Dagens Medisin har i 25 år gitt bort innholdet i avisen gratis. Papiravisen har blitt distribuert gratis og det digitale innholdet har vært åpent tilgjengelig og gratis. For ett år siden endret de dette og startet med å plusse innholdet. Det ble et markert veiskille for Dagens Medisin.

  • Logopeder arbeider med personer i alle aldersgrupper som har språk-, tale-, kommunikasjons- og svelgevansker. Fagbladet deres, Norsk tidsskrift for logopedi, ble i Fagpressens siste styremøte før sommeren tatt opp som medlem.

  • På årsmøtet i begynnelsen av mai bestemte FRF at de ville finne måter å være et tydeligere forum for redaktørene i Fagpressen. Nå lanserer redaktørforumet sin "Slik gjør vi det"-plakat.