Stinn brakke på kick-off 2017

Stinn brakke på kick-off 2017

Svært god deltakelse på 2017-utgaven av kick-off med Fagpressens markedsforum torsdag. (Foto: Elisabeth Berg Pronkow).

Del: 

Svært god deltakelse på årets utgave av kick-off, som Markedsforum i Fagpressen arrangerer hver høst.

61 deltakere har benket seg på kick-off med Markedsforum i Fagpressen torsdag. Programmet er tett og gir dem innlegg om en rekke aktuelle tema: Medier 24 snakker om å skape redaksjonell og kommersiell suksess med lite ressurser, og Rune Paulseth om hvilke muligheter Facebook har for Fagpressen. Katja Møglestue fra TNS Kantar legger fram resultater fra en fersk undersøkelse om reklame og tillit, mens Fagpressen-direktør Per Brikt Olsen gir deltakerne status og veien videre for organisasjonen. I tillegg møter deltakerne to av vinnerne i årets Fagpresseprisene: Fagpressens markedspris-vinner Teknisk Ukeblad og Årets fagblad, Utdanning.

Her ser du hele programmet for årets kick-off.

Redaktørkampanjen

Visste du at…

medlemmer i Fagpressen får 30 prosent rabatt på alle bildepriser hos NTB for redaksjonell bruk i bladene og på nettsidene.  Se her

Les også:
  • Ole-Asbjørn Fauske, leder for Forsvarets fellestjenester, er utgiver for Forsvarets forum. I den egenskapen lot han seg intervjue på Fagpressedagen 2017 om hvorfor han mener det er viktig å ha en uavhengig redaksjon innenfor Forsvaret. Se debatten her!

  • – For Fagpressen betyr det at forskjellen i rammevilkårene for digital journalistikk kan bli borte fra sommeren 2018. Det vil bli en vitaminsprøyte for våre medlemmer og føre til et taktskifte i digital innovasjon. Vi er svært glad for dette på selveste Fagpressedagen, sier adm. direktør Per Brikt Olsen til Journalisten.

  • Presseorganisasjonene sender tirsdag ut en felles undersøkelse for å kartlegge omfanget av seksuell trakassering i mediebransjen. Undersøkelsen går til medlemmer og ansatte i mediebedrifter.