Stinn brakke på kick-off 2017

Stinn brakke på kick-off 2017

Svært god deltakelse på 2017-utgaven av kick-off med Fagpressens markedsforum torsdag. (Foto: Elisabeth Berg Pronkow).

Del: 

Svært god deltakelse på årets utgave av kick-off, som Markedsforum i Fagpressen arrangerer hver høst.

61 deltakere har benket seg på kick-off med Markedsforum i Fagpressen torsdag. Programmet er tett og gir dem innlegg om en rekke aktuelle tema: Medier 24 snakker om å skape redaksjonell og kommersiell suksess med lite ressurser, og Rune Paulseth om hvilke muligheter Facebook har for Fagpressen. Katja Møglestue fra TNS Kantar legger fram resultater fra en fersk undersøkelse om reklame og tillit, mens Fagpressen-direktør Per Brikt Olsen gir deltakerne status og veien videre for organisasjonen. I tillegg møter deltakerne to av vinnerne i årets Fagpresseprisene: Fagpressens markedspris-vinner Teknisk Ukeblad og Årets fagblad, Utdanning.

Her ser du hele programmet for årets kick-off.

Les også:
  • Fagpresse hadde den største veksten i august. Ifølge statistikken fra Mediebyråforeningen, økte omsetningen i kanalen gjennom mediebyrå med 47,7 prosent i august måned, sammenliknet med samme måned i fjor. 

  • Fagbladet Musikkultur fyller tjue og tar debatten digitalt. Redaktør Mona Askerød har invitert et knippe meningsføre skribenter fra kulturfeltet. Først ut er Tom Remlov.

  • Forsvarsdepartementet har nå bestemt at Forsvarets forum videreføres inntil videre, etter dagens modell. Redaktør Tor Eigil Stordahl og hans medarbeidere puster lettet ut.