KICK-OFF 2017 BLIR EN DAG PROPPFULL AV INNHOLD!

Primærfaner

KICK-OFF 2017 BLIR EN DAG PROPPFULL AV INNHOLD!

Del: 
Dato: 
Torsdag 14. sep
Sted: 
Utdanningsforbundet, Osterhaus gt. 4A, Oslo
Kl.: 
08:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere
Pris: 
1290 kr

• Hvordan skaffe inntekter fremover?
• Hvordan oppnå topp resultater med lite ressurser?
• Erfaring fra andre som du kan vurdere å bruke.
• Bygg nettverk!
• Avsluttes med en hyggelig nettverksmiddag kl 18.00!

Velkommen til Markedsforums kick-off torsdag 14. september!

PROGRAM:

08.30        Enkel frokost og informasjon om dagen.
                  Ingunn Roald og Kåre Borgan

09.00         Status og veien videre for Fagpressen.
                  Per Brikt Olsen, adm. direktør Fagpressen

09.30         Veien til suksess redaksjonelt og kommersielt med lite ressurser.
                  Gard L. Michalsen og Julie Hansson Tangen, Medier24

10.15         Hvordan få suksess på nett?
                  Nina Kristiansen, forskning.no

11.00         Erfaringsutveksling.
                  Ledes av to i Markedsforums styre,
                  Morten Olsson og Beate Johnsen

12.00         Lunsj

12.45         Facebook og muligheter for Fagpressen.
                  Rune Paulseth, Facebook

13.30         Undersøkelse om reklame og tillit.
                  Katja Møglestue, Kantar TNS

14.15         2 vinnere fra Fagpresseprisene 2017 deler erfaringer:    
                  - Utdanning ble kåret til Årets fagblad. Redaktør Knut Hovland            
                  - TU vant Fagpressens markedspris. Jørgen Elton Nilsen forteller                         
                  Hva de har gjort og hvordan de jobber med
                  innholdsmarkedsføring.

15.30         Rådene som kan utgjøre en forskjell.
                  Petter Larsen, 07 Media

16.00         Bobler på takterrassen

18.00         Middag på SüdØst

Pris for medlemmer i Fagpressen kun kr 1290 eksklusiv mva
Ikke-medlemmer kr 2290 eksklusiv mva
Middag er inkludert.

Påmeldingsfrist 8. SEPTEMBER. Påmelding til Fagpressens arrangementer er bindende!

Påmelding: 
Rekkefølge
Ønsker du ha med noen kolleger, kan du melde de på ved å skrive navnet deres i feltet over.

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 07. Mar
Kl.: 
09:00 til 10:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Alle må vi lage rutiner for å følge de nye reglene for personvern som blir norsk lov allerede i mai i år. Hvordan gjør vi dette riktig – særlig når vi bruker fagforeningsdata som abonnementsbase?

Dato: 
Torsdag 08. Mar
Kl.: 
13:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hvor går inntektene?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, og kanskje kan du gå hjem med nye ideer om hvordan du bør tilpasse deg endringene fremover? Ole Petter Nyhaug forteller om forbrukertrender knyttet til medier, Kantar Media bidrar med tall og innsikt, og RED Media Consulting forteller om annonseinntekter. Vi avslutter med litt mat og mingling.

Dato: 
Fredag 16. Mar til Lørdag 17. Mar
Kl.: 
10:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Velkommen til PUFF 2018! La deg inspirere av Bjørn Olav Nordahl i NRK Brennpunkt, og lær å øke nettrafikken eksplosivt. Du lærer også å lage og redigere video med mobilen. Konferansen starter fredag 16. mars kl 10.00 og avslutter lørdag 17. mars kl 12.00.