Faste arrangementer

Faste arrangementer i Fagpressen

Del: 

Fagpressedagen:

Fagpressedagen er den store fagdagen. Målet er inspirasjon og ny læring. Vi løfter blikket og ser på de store utfordringene, og undersøker retningen som mediebransjen og fagpressen er på vei i. 
Fagpressedagen arrangeres i november hvert år og avsluttes med en hyggelig middag.

Arrangementet passer for alle som er tilknyttet bransjen.
 

Trender:

Fagpressens markedsforum står bak dette arrangementet, som har som mål å se inn i "krystallkulen". Vi analyserer utviklingen i bransjen, ser på prognoser for reklamemarkedet, og undersøker hvilke drivkrefter som slår sterkt inn i fagpressen. Trender arrangeres i februar–mars.
 

PUFF:

PUFF er navnet på den årlige redaksjonelle konferansen for redaktører og journalister i Fagpressen. Den blir arrangert i mars–april hvert år. Bak arrangementet står Fagpressen journalistforum og redaktørforum. 

 

Kick-off med markedsforum:

Dette er markedsforums årlige seminar med faglig og sosialt påfyll. Seminaret er åpent for alle. Kick-off arrangeres om høsten, tidlig i september.

 

Fagpressens redaktørprogram:

Et lengre løp med kompetanseheving for redaktører tilbys omlag hvert annet år i Fagpressen.

 

Andre kurs og arrangementer:

Gjennom året arrangerer Fagpressen 20-30 små og store kurs som fortløpende blir annonsert her på nettsiden.
Det er mulig å komme med innspill og ønsker – kontakt Berit for redaksjonelle kurs eller Kjartan for kommersielle kurs.

 

 

Berit Nyman

Kurs og arrangementer

Dato: 
Torsdag 30. sep
Kl.: 
09:00
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere

Markedsforum inviterer til sitt årlige kick-off torsdag 30. september. Tema i år er digitale trender, tips til utvikling av nettsider i Fagpressen, hvordan selge og øke annonseinntekter – og tips til hvordan Fagpressen kan bruke sosiale medier for å nå redaksjonelle og kommersielle mål. Meld deg på før 1. august, og bli med i trekningen av tre flotte hengekøyer! (Én vinner får i tillegg en praktisk tursekk med to termoser!)