- Stillingsannonser i nisjemedier er kvalitet foran kvantitet

- Stillingsannonser i nisjemedier er kvalitet foran kvantitet

Daglig leder i HS Media, Tor Arne Sandholt, skriver optimistisk i Kampanje om utsiktene til godvær i markedet resten av året. (Foto: Studio F2/Ingar Næss).

Del: 

Dette sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media. I en kommentar i Kampanje fremsnakker han nisjemediene.

Sandholt skriver at norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet.

- Tenk på kvaliteten på målgruppen, og ikke la deg friste av kvantiteten, sier han.

Videre skriver han at man vet hvem som er leserne eller brukerne av nisjemedier. Det er ofte svært så kompetente hoder inne sin bransje. De er ikke nødvendigvis ute etter ny jobb, men de kan forandre mening.

- Nisjemedia har en troverdighet de fleste andre medier kan drømme om, kommenterer han.

Les hele kommentaren til Tor Arne Sandholt i Kampanje her.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.