Dag 2 - Fagpressens akademi
Dag 2 - Fagpressens akademi

Dag 2 av Fagpressens akademi foregår tirsdag 5. april i Pressens hus. Dette er et kurs om hvor viktig det er å møte leseren i flere kanaler. Gjennom tre dager på Fagpressens akademi lærer hva du må tenke på for å skape digitale produkter leseren vil bruke tid på. Du vil få anledning til å utvikle ditt digitale produkt og samtidig ruste deg for framtiden ved å skape nye muligheter gjennom datainnsamling.
Dag 2 handler mest om salg og markedsføring.
Program:
Dag 2, tirsdag 5. april: Salg og markedsføring
· Har vi det riktige verdiforslaget?
· Pris og medlemspakker
· Utvikling av salgs- og markedsplan
· Hvordan gjøre det enkelt å bli medlem?
· Datainnsamling - salgstrakter
· Plan for måling, suksesskriterier og optimering
· Forankring internt
Kurssted: Pressens hus, Skippergt. 24, Oslo sentrum.
Pris kr 15 000. Det er anledning til å søke støtte fra Fagpressens vederlagsfond.
Kurspris inkluderer kursmateriell, lunsj og kaffe/te/vann gjennom dagene. Har du matallergier, skriv det i påmeldingsskjemaet.
Påmelding til Fagpressens kurs er bindende.