Fagpressen utvider med ny fellesavtale for å sikre deg rabatterte stillingsannonser

Fagpressen utvider med ny fellesavtale for å sikre deg rabatterte stillingsannonser

Daglig leder i Partner24, Siss Godager-Andersen, og fagansvarlig marked i Fagpressen, Camilla Briså. Foto: Therese Harp.

Del: 

Nå får Fagpressens medlemmer bedre betingelser når de skal rekruttere nye medarbeidere. Fagpressen og Medier24 har inngått samarbeidsavtale om stillingsannonsering.

– Nå får medlemmene våre like gode rammevilkår som de store mediehusene. Vi har inngått en samarbeidsavtale med Medier24 og kan tilby tre ulike stillingspakker - alt etter hva medlemmene har behov for. Og, dette til priser som kun oppnås ved medlemskap i Fagpressen, sier Camilla Briså i Fagpressen.

– Det er viktig for Fagpressen å bruke forhandlingskraften vi oppnår som samlet gruppe. Vi ser på stadig flere områder at Fagpressen er en attraktiv samarbeidspartner når vi forhandler samlet. Leverandørene satser på å få solgt til flere gjennom samarbeidet. På produktområder som de aller fleste medlemmene våre benytter, er det ofte lønnsomt å inngå felles innkjøpsavtaler, poengterer Briså.

– Vi har satt sammen en stor og en liten pakke, samt en egen pakke som gjelder for stillinger innen salg. Redaksjonen velger selv hvilken pakke som passer best, forklarer daglig leder i Partner24, Siss Godager-Andersen.

Partner24 er salgs- og markedsbyrået til Medier24, KOM24 og Salg24.

– Kombinasjonen med visning på Medier24s sider, hvor de aktive jobbsøkerne er, og i våre grupper på Facebook, er veldig god. På SOME-sidene treffes de som ikke nødvendigvis er aktive jobbsøkere, men som er interessert og som følger med. Dette er en merverdi for annonsøren, understreker Siss Godager-Andersen.

Visning også i Fagpressens portal
I tillegg til å ha stillingsannonsen til ditt fagmedium på de ulike sidene til Medier24, vil også Fagpressens visningsportal vise annonsen din.  Etter sommerferien lanserer Fagpressen ny visningsportal som overtar etter www.fagpressenytt.no. Her vil stillingsannonsene bli godt synliggjort.

Profesjonell bistand
Hvis noen har behov for bistand til å spisse utlysningsteksten, er dette noe som ligger inne i pakkeprisene. Det er også mulig å få en rapport etter endt annonsering, slik at man vet hvor mange som har vært inne og sett annonsen. Annonsene blir liggende ute til søknadsfristen går ut.

Avtalen mellom Fagpressen og Medier24 er lagt ut på medlemssidene til Fagpressen. Det er bare å logge seg inn og lese om fordelene og prisene. Hvis du ønsker å annonsere hos Medier24, er det bare å vise til Fagpressen-avtalen.

– Uansett hvilken annonsepakke man velger, vil man få svært god synliggjøring og økt oppmerksomhet om stillingsannonsen gjennom den nye samarbeidsavtalen, sier Camilla Briså.

 

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.