Toppledere til Kampanjes Media Business-konferanse

Toppledere til Kampanjes Media Business-konferanse

Nina Gade Tenvik, kommersiell sjef i Kampanje, minner om deres store arrangement 31. august – Media Business 2016–2020. (Foto: BN).

Del: 

Flere internasjonale foredragsholdere enn noen gang før, lover kommersiell sjef Nina Gade Tenvik når Kampanje arrangerer årets Media Business-konferanse 31. august.

Deltakerne på konferansen får høre en rekke ledere for store, internasjonale mediekonsern snakke om den digitale transformasjonen hittil og videre. – Men vi fører også temaet inn i en norsk kontekst. I den avsluttende paneldebatten møtes noen av Norges fremste medieledere: Didrik Munch, konsernsjef i Schibsted Norge, Per Axel Koch, konsernsjef i Polaris Media og Are Stokstad, konsernsjef i Amedia, for å diskutere og dele sine erfaringer rundt den digitale transformasjonen mediehusene har vært gjennom, sier Nina Gade Tenvik.

Konferansen, som er en av de store satsingene i Kampanje, holdes på hotell Continental i Oslo sentrum.

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Send inn bidrag til Fagpresseprisene

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også: