Mastergradsoppgave om HS Medias gode resultater
Mastergradsoppgave om HS Medias gode resultater
Daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media har sammen med medstudent Karina Haukland skrevet en mastergradsoppgave om annonsesalg, ved Handelshøyskolen BI. Kampanje intervjuer de nyslåtte "masterne" i sin Premium-utgave.
De to studentene har fordypet seg innen Executive Master Of Management. Tor Arne Sandholt forteller at formålet med oppgaven var å undersøke hva som er de viktigste årsakene til at HS Media lykkes med å skape gode resultater innen annonsesalg.
Sandholt skrev oppgaven sammen med Karina Haukland, student fra Alta på Executive Master. Hun har fra før en bachelorgrad fra UiT Norges arktiske universitet. Haukland har ingen tilknytning til HS Media.
- I med at jeg leder selskapet, så var det viktig for meg å jobbe sammen med en som ikke kjenner selskapet, bransjen eller folka fra før. Så det var veldig godt og betryggende å jobbe med en som kunne være objektiv, sier Sandholt om Haukland.
Tittelen på oppgaven, som fikk karakteren A ,var «Hvordan lykkes med å skape ekstraordinære prestasjoner i annonsesalg?» Professor Arne Carlsen ved BI var veileder for mastergradsoppgaven.