– Fagpressens medlemmer må lære å bruke INMA-medlemskapet

– Fagpressens medlemmer må lære å bruke INMA-medlemskapet

God deltakelse på INMAs "8 minutes"-arrangement 7. desember, men nesten ingen fra Fagpressen. På scenen står her Stian Remaad, leder for selskapet Adnuntius som Fagpressen har annonsesamarbeid med. (Foto: Per Brikt Olsen).

Del: 

– 8 minutes-arrangementet torsdag 7. desember var fullt av foredrag med høy relevans for Fagpressen. Vi håper at flere neste år vil bruke vårt felles-medlemskap i INMA, sier adm. direktør Per Brikt Olsen i Fagpressen.

– Det er altfor få fagpressemedlemmer som benytter seg av tilbudet som Fagpressens kollektive medlemskap i INMA muliggjør. Andre virksomheter betaler 25 000 kroner i året for å være medlem. Som medlem i Fagpressen er du indirekte INMA-medlem, og får gjennom det muligheten til en gratisbillett på hvert av de store arrangementene, forklarer Olsen.

INMA er Interesseorganisasjonen for digital markedsføring og kommunikasjon. De har en rekke "faglige frokoster" gjennom året, med aktuelle tema. I tillegg arrangeres "8 minutes" to til tre ganger i året, den ene gangen i tilknytning til prisutdelingen "Gulltaggen", samt en gang sammen med Performance-konferansen.

– INMA holder svært høyt nivå på arrangementene sine. Særlig for markeds- og salgsfolk burde flokkes til dem, og få med seg den mest aktuelle oppdateringen man kan få i Norge. Man kan også bli med i 12–15 faggrupper, som møtes gjennom året og diskuterer viktige tema, sier Per Brikt Olsen.

Arrangementet 7. desember hadde 20 høyaktuelle innledere, som hver fikk åtte minutter til å presentere godt og nyttig innhold.
Her finner du listen over innledere 7. desember.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også: