Det har aldri vært enklere å bli lurt
Det har aldri vært enklere å bli lurt
– Vi ser at fagmediene spiller en stadig viktigere rolle blant de redaktørstyrte mediene, ikke minst under de spesielle tiltakene som våren 2020 har vært preget av, sier adm. direktør i Fagpressen Per Brikt Olsen.
– Fagmediene siteres oftere enn før av andre redaksjoner. Det er et tydelig tegn både på at journalistikken hos medlemmene våre er verdsatt, og at den trengs i det store nyhetsbildet! sier Olsen.
Berit Nyman, nestleder i Fagpressen, mener fagmediene gjør en stor innsats for å belyse koronaens virkninger i ulike samfunnssektorer:
– Nyhetsredaksjonene og kommentariatet, er i disse tider et kraftig lokomotiv for å få informasjon ut til alle i samfunnet. Men lokomotivet kjører nesten bare på det sporet som handler om å belyse de viktigste hendelsene i korona-perspektiv, slik det blir definert gjennom daglige pressekonferanser med myndigheter og eksperter. Redaksjonene i Fagpressen tar andre utgangspunkt, på vegne av faget, profesjonen eller ulike interesser. Dermed kommer også andre og viktige synspunkt fram, og det er viktig!
Vi oppfordrer:
Bruk disse egenannonsene til å minne dine egne lesere og et bredere publikum om at dere gjør en viktig jobb med den journalistikken dere lager!
Trykk på bildene under for å laste ned den versjonen av annonsen dere ønsker å bruke.
De digitale annonsene lastes ned her
Her er adressen til testen dere skal lenke de digitaleannonsene til.
https://surveys.enalyzer.com?pid=mum7b4g3