Finansfokus med i FTD

Finansfokus med i FTD

Finansfokus og ansvarlig redaktør Svein Åge Eriksen ønskes velkommen med i Fagpressen trykk og distribusjon. Foto: Sverre Chr. Jarild.

Del: 

– Jeg er veldig godt fornøyd med at Finansfokus gjennom Fagpressen trykk og distribusjon (FTD) får enda bedre priser og betingelser hos våre trofaste og dyktige leverandører, sier ansvarlig redaktør Svein Åge Eriksen i Finansfokus.

Bladet er medlemsmagasinet til Finansforbundet. Det har et opplag på 32 000 eksemplarer og kommer ut fire ganger i året.

Finansfokus har i flere år hatt et meget godt samarbeid Ålgård Offset, Akershus Reklame Team og Helthjem for trykk, adressering og distribusjon, basert på avtaler de selv har fremforhandlet. Med tilslutning til FTD blir det enda bedre vilkår, og det er Eriksen glad for.

– I likhet med alle andre fagblader, er det viktig for oss å kunne redusere våre to største kostnader og samtidig opprettholde den gode kvaliteten på trykk, adressering og distribusjon fra våre leverandører, sier ansvarlig redaktør Svein Åge Eriksen.

Eriksen sier også at det er viktig for Finansfokus å være en del av det store og gode felleskapet som Fagpressen tilbyr blant annet gjennom FTD. Jo flere som blir med, desto større forhandlingskraft får Fagpressen når avtalene skal reforhandles. 

– Jeg ble skikkelig overrasket da jeg fikk vite hvor mye vi egentlig kunne spare gjennom FTD, selv om Finansfokus bare kommer ut med fire trykte utgaver i året. Derfor anbefaler jeg alle som ikke er med i FTD å ta frem kalkulatoren for å se hvor mye bladet kan spare ved å bli i Fagpressen trykk og distribusjon. Kanskje blir du like overrasket som meg! sier Finansfokus’ redaktør.

Fagpressen trykk og distribusjon (FTD) er en tjeneste for medlemmer i Fagpressen, der vi forhandler samlet for å oppnå best mulige priser på trykking, pakking/adressering og distribusjon. Hva kan DITT magasin spare på å bli med i FTD? Les mer her.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Selskapene fusjonerer for å være bedre rustet i møte med AI, falske nyheter og globale konkurrenter.

  • Fagpressens kontor i Pressens hus holder sommerstengt i fire uker fra 8. juli. Administrasjonen ønsker alle en riktig god sommer!

  • – Det er viktig å ha kontroll på egne data om de digitale leserne. Nå har Fagpressen en ferdig løsning, som vi har testet og vet at fungerer. Medlemmene betaler ingenting for å være med!