Salgsfabrikken er blitt utgiverselskap

Salgsfabrikken er blitt utgiverselskap

Øyvind Hammer er daglig leder i Salgsfabrikken som i sommer også tok skrittet over til å bli utgiverselskap, da de kjøpte bladet Utemiljø. Wenche Huser Sund driver Salgsfabrikken sammen med Hammer.

Del: 

Annonsesalgsselskapet Salgsfabrikken kjøpte på forsommeren bladet Utemiljø fra ADD media. Salgsfabrikken har dermed utvidet til også å bli utgiverselskap.

Utemiljø er fagblad for grønn sektor, kommer med seks utgaver i året i et opplag på nesten 2000. Både bladet og nettstedet formidler nyheter fra sektorene vei, anlegg, park og idrett og gir informasjon om drift, vedlikehold og utvikling av utemiljø.
Øyvind Hammer, som er daglig leder i Salgsfabrikken, uttalte i forbindelse med oppkjøpet at Salgsfabrikken vil videreutvikle bladet, ikke minst digitalt og i sosiale medier.

Redaktør for Utemiljø er Ola Jacob Amundsen, og HS Media står for annonsesalget.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • – Fagbladet har løftet fram en sterk historie og en viktig sak – det er det ingen tvil om. Like klart er det at redaksjonen må felles for brudd på to av punktene i VVP, konkluderte PFU-leder Anne Weider Aasen.

  • Pressens Faglige Utvalg skulle onsdag behandle en klagesak fra organisasjonen Motvind Norge mot fagbladet Europower. I går trakk Motvind Norge klagen.

  • Kjartan Tyvand ber deg fylle ut skjemaene og sende inn opplagstallene, så snart som mulig. – Det er viktig at de digitale abonnentene også legges inn, minner Kjartan Tyvand om.