Idrett&Anlegg er nytt medlem i Fagpressen

Idrett&Anlegg er nytt medlem i Fagpressen

Idrett&Anlegg gis ut av Salgsfabrikken. Fra venstre Wenche Huser Sund i Salgsfabrikken, redaktør Georg Mathisen og medieselger Barbro Sund. Foto: Salgsfabrikken.

Del: 

– Fagpressen er den synlige garantien for at vi er et seriøst blad som følger presseetiske regler, og er troverdige og ryddige, sier redaktør Georg Mathisen i Idrett&Anlegg.

Idrett&Anlegg er fagbladet som konsentrerer seg om idrettsanlegg og idrettspolitikk. Bygging, finansiering og drift er viktige stikkord. Bladet har blitt gitt ut i 35 år og kommer nå ut seks ganger i året med et opplag på 1700 eksemplarer.

– Vi konsentrerer oss om å fortelle om selve anlegget, og det er jo en forutsetning for fysisk aktivitet. Hvis vi er på en kamp eller konkurranse et sted, så er det for å fortelle om anlegget mer enn resultatene av kampen, forteller han.

Leserne til Idrett&Anlegg finner man i kommunene, i idretten selv og hos leverandører av utstyr og tjenester. Fagbladet leses også av særforbund og idrettskretser.

– Vi som arbeider med bladet har lang og positiv erfaring med Fagpressen. Da vi fikk nye eiere, var medlemskapet tema på det aller første møtet vi hadde, avslutter Mathisen.

 

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.