Nytt år med nytt design

Nytt år med nytt design

Nytt design. Skannet forside.

Del: 

Dagligvarehandelen møter 2018 med fornyet design på den trykte utgaven sin.

Endringene er særlig synlig på forsiden og på side 2. Forsiden gir et lettere og lysere inntrykk når bladtittelen nå fyller hele bredden, og den blå ryggstolpen er borte.
På side 2 er kolofonen lagt i venstre marg, i kraftig rødt, og det er nytt utstyr for kommentarartikler. Gjennomgående er det mer luft og færre linjer og spaltestreker, kanskje et noe mer inviterende design.

Annonsekampanje 2025

Her finner du årets annonser. Hent dem her!

Les også:
  • Mandag morgen har regjeringen sendt ut en pressemelding om at levering av post til folks postkasser skal opprettholdes. – Vi ønsker at alle skal sikres brevlevering i postkasse minst én dag i uken, sier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
    Regjeringen går dermed i mot anbefalingen fra postutvalget. – Fagpressen er glad for at regjeringen ikke vil gå så raskt fram som postutvalget foreslo. Likevel er vi bekymret for hvordan prisen og kvaliteten vil utvikle seg når det tross alt er planen å avvikle distribusjon til postkasser på lengre sikt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • Hun begynner i stillingen 1. august, fra samme dato som Ingrid Nergården Jortveit begynner som nestleder i Fagpressen. Det melder Norsk Presseforbund fredag.

  • Torsdag ettermiddag inviterte Altinget til lanseringsfest for sin sjuende fagpolitiske nisjepublikasjon, Altinget Digital. En tallrik forsamling fra nettverket, mediefolk generelt og noen politikere fikk med seg åpningen ved digitaliseringsminister Karianne Tung og påfølgende panelsamtale med det store spørsmålet: "Hvor går grensen for når vi ikke lenger kan stole på tek-selskapene som vi er avhengige av?"