Journalistikk kjenner ikke lenger geografiske grenser

Journalistikk kjenner ikke lenger geografiske grenser

Foto: Thomas Brun, NTB

Del: 

Under årets mediepolitiske debatt i Arendal ble hovedpremisset for debatten nok en gang geografi.

Fagpressens administrerende redaktør, Per Brikt Olsen, skriver i Journalisten at "Utgangspunktet for mediepolitikken må i fremtiden i større grad ligge i journalistikken og i mindre grad bygges på utgivers historiske geografiske nedslagsfelt."

Les hele innlegget her.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.