Leie møterom

Låne og leie møterom i Pressens hus

Del: 

Fagpressens medlemmer kan låne, uten kostnad, flotte møterom i Pressens hus 

I 2. etasje er det flere møterom av ulik størrelse. Booking av møterommene må gå gjennom Fagpressen.

"Fakta" - plass til to personer

"Innstikket" - plass til fire personer

"Notisen" - plass til seks personer

"Tilsvaret" - plass til seks personer

"Fronten" - plass til åtte personer

"Kilden" - plass til ti personer

"4.14" - plass til 14 personer

Det er også korttidsarbeidsplasser tilgjengelig i 2. etasje for de som trenger et sted et par timers tid.

 

Møterommene i 1. etasje kan også leies av Fagpressens medlemmer til redusert pris

Booking til disse må gjøres til post@pressenshus.noSe her for for mer informasjon.

"Petiten" - plass til seks personer

"Blitzen" - plass til ti personer. Her er det også greenscreen og backdrop.

"Baksiden" - plass til 24 personer

Podcaststudioer - Pressens hus har to stykker. I det ene er det plass til to personer, i det andre fire personer

"Torget" - plass til inntil 40 deltagere

"Punktum" og "Komma" - plass til inntil 24 personer. Lokalet kan deles

"Ytring" - plass til 30-170 deltagere avhengig av stoloppsett

 

Annonsekampanje 2023


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen

Last ned annonsene her

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 08. nov
Kl.: 
08:30 til 23:45
Passer for: 
Alle

Onsdag 8. november blir det en innholdsrik fagpressedag på Hotel Bristol. På kvelden blir det festmiddag og feiring av Fagpressens 125 års-jubileum!

Meld deg på tidlig og få din andel av øremerket støtte til deltakelse på dagkonferansen!

Dato: 
Torsdag 14. Mar til Fredag 15. Mar
Kl.: 
09:30 til 13:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Neste PUFF-konferanse holdes på Holmen Fjordhotell 14. og 15. mars 2024. – Vi lover et supergodt program og skal feire at PUFF er ti år! sier Kari Oliv Vedvik som leder programkomiteen.