Kurs og arrangementer
Norsk Tidsskriftforening tilbyr kurs i musikk-kritikk over tre ettermiddagssamlinger, den første 7. juni. Kursene er støttet med vederlagsmidler fra Fagpressen.
Les mer om innholdet i kurset, og meld deg på hos Tidsskriftforeningen.
Hvordan lage en podkast som fungerer? I dette kurset gjennomgår vi alle aspektene av podkasting som gjør deltakernes ideer litt bedre. Vi jobber med podkastens historie og sjangertypiske trekk, stemmebruk, episode-oppbygging og publisering. Kurset leveres av Institutt for Journalistikk og går over to dager, 22. og 23. august. Kurslærer er Nicolai Delebekk, Faktisk.no
Dette er et kurs med verdi 7500 kroner pr deltaker, som er finansiert av Fagpressens vederlagsmidler via fondsstyret. Egenandelen på kr 700 dekker kursmat/drikke og administrasjon.
Bli med Institutt for Journalistikk til mediemetropolen New York. Her vil du få møte bedrifter og mennesker som daglig jobber knallhardt for å skape det beste og mest innovative journalistiske magasininnholdet, gjennom lyd, video, bilder og tekst, både digitalt og på print.
Norsk Tidsskriftforening tilbyr kurs i musikk-kritikk over tre ettermiddagssamlinger, den første 7. juni. Kursene er støttet med vederlagsmidler fra Fagpressen.
Les mer om innholdet i kurset, og meld deg på hos Tidsskriftforeningen.
Hvordan lage en podkast som fungerer? I dette kurset gjennomgår vi alle aspektene av podkasting som gjør deltakernes ideer litt bedre. Vi jobber med podkastens historie og sjangertypiske trekk, stemmebruk, episode-oppbygging og publisering. Kurset leveres av Institutt for Journalistikk og går over to dager, 22. og 23. august. Kurslærer er Nicolai Delebekk, Faktisk.no
Dette er et kurs med verdi 7500 kroner pr deltaker, som er finansiert av Fagpressens vederlagsmidler via fondsstyret. Egenandelen på kr 700 dekker kursmat/drikke og administrasjon.
Bli med Institutt for Journalistikk til mediemetropolen New York. Her vil du få møte bedrifter og mennesker som daglig jobber knallhardt for å skape det beste og mest innovative journalistiske magasininnholdet, gjennom lyd, video, bilder og tekst, både digitalt og på print.