Trender 2021

Trender 2021

Del: 
Arrangeres digitalt via Teams 11. februar 2021 fra kl 14.00 til ca 16.30
Dato: 
Torsdag 11. Feb
Sted: 
Digitalt arrangement
Kl.: 
14:00 til 16:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

2020 har vært et dramatisk år for mange, med pandemi og nedstenging. Hvordan har det gått med Fagpressen og andre medier – og hva kan vi forvente framover? Hvordan kan vi rigge oss i Fagpressen for å ta en større del av inntektene? Dette får vi vite mer om og diskutere på Markedsforums "Trender 2021".
Meld deg på i dag! Få gjerne med deg kolleger, så er det lettere å diskutere hva som passer for deg og ditt blad/nettsted etter seminaret. Alle påmeldte får tilsendt lenke til Teams før arrangementet.

Program 14.00 – ca 16.30:

14.00: Velkommen og praktisk informasjon, Ingunn Roald, leder av Markedsforum
14.05: Hvordan har det gått med inntektene i 2020 for Fagpressen? Og for de andre mediekanalene?  Madeleine Thor, daglig leder IRM Media, ca 35 min.
14.40: Fakta om annonsemarkedet fra et mediebyrås perspektiv. Hvilke trender ser vi, og hvordan tilpasser vi oss disse? Petter Wiencke fra RED dentsu X ? ca 30 min
15.10: Stillingsannonser kan gi gode inntekter. Presentasjon av Frantz Tech, en norskutviklet teknologi som setter en ny standard for stillingsmarkedsføring. Ragnhild G. Nordvik, ass. daglig leder og daglig leder Sture Ellingsen, fra Frantz AS, ca 15 min.

Pause 5 min.

15.30: Sosiale medier kan bidra til høyere nettrafikk og mer lojale lesere. Mette Nordnes, senior spesialist innen SoMe fra Digitalbyrået A2N, ca 20 min.
15.50: Hvordan kan Fagpressens redaktørstyrte medier rigge seg for å få inntekter framover? Hvordan og hvorfor få kontroll over egne data – og hvordan gjør vi det når informasjonskapslene – cookies – må vekk? Victoria Schultz, konserndirektør Amedia Salg og Marked, ca 20 min.
16.10: Fagpressens annonseprosjekt: Hvordan kan Fagpressen bidra til høyere inntekter for medlemmene? Prosjektleder Per Øyvind Skard fra Otte AS, ca 15 min

Velkommen til viktig oppdatering om det som skjer i mediemarkedet akkurat nå!

 

Påmelding er nå stengt.

Lenke til Teamsarrangementet.