Fagpressens akademi: Vet du hvem leserne dine er?
Fagpressens akademi: Vet du hvem leserne dine er?

I dagens medielandskap er det viktig å møte leseren i flere kanaler. Den tredje samlingen i Fagpressens akademi denne våren, handler om å skape lønnsom drift. Fagpressens vederlagsfond støtter dette kurset med ni stipender på inntil kr 10 000.
Dag 3, tirsdag 26. april: Skap lønnsom drift
· Oppsalg – kryssalg - nedgradering
· Igangsettelse av nye medlemmer
· Kundedialog i de forskjellige medlemsfasene
· Hvordan håndtere oppsigelser?
· Smarte måter å få tilbake medlemmer på
· Riktige nøkkeltall
Derfor bør du delta på akademiet:
· KUNDERELASJON: Du blir i stand til å videreutvikle forretningsmodellen din basert på de siste trendene og utviklingen i markedet. Målet er at du blir best på kunderelasjoner!
· VERKTØYKASSEN: Med Subscrybes anerkjente modell for effektiv medlems- og abonnementsdrift i bunn kan du være trygg på at alle fasene i medlems- og abonnementmodellen er ivaretatt.
· TETT OPPFØLGING: Med personlige samtaler og intervjuer både før, underveis og etter kursene kan du føle deg trygg på at nettopp dine utfordringer kan adresseres etter gjennomført kursopplegg.
Kurssted: Pressens hus, Skippergt. 24, Oslo sentrum.