Dag 2 - Fagpressens akademi

Dag 2 - Fagpressens akademi

Del: 
Dato: 
Tirsdag 05. Apr
Sted: 
Pressens hus, Skippergata 24, Oslo
Kl.: 
09:00 til 15:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Utgivere
Pris: 
15000 for medlemmer/rettighetshavere

Dag 2 av Fagpressens akademi foregår tirsdag 5. april i Pressens hus. Dette er et kurs om hvor viktig det er å møte leseren i flere kanaler. Gjennom tre dager på Fagpressens akademi lærer hva du må tenke på for å skape digitale produkter leseren vil bruke tid på. Du vil få anledning til å utvikle ditt digitale produkt og samtidig ruste deg for framtiden ved å skape nye muligheter gjennom datainnsamling.

Dag 2 handler mest om salg og markedsføring.

Program:

Dag 2, tirsdag 5. april: Salg og markedsføring​

· Har vi det riktige verdiforslaget?​

· Pris og medlemspakker​

· Utvikling av salgs- og markedsplan​

· Hvordan gjøre det enkelt å bli medlem?

· Datainnsamling - salgstrakter​

· Plan for måling, suksesskriterier og optimering​

· Forankring internt​

 

Kurssted: Pressens hus, Skippergt. 24, Oslo sentrum.
Pris kr 15 000. Det er anledning til å søke støtte fra Fagpressens vederlagsfond.

Kurspris inkluderer kursmateriell, lunsj og kaffe/te/vann gjennom dagene. Har du matallergier, skriv det i påmeldingsskjemaet.
Påmelding til Fagpressens kurs er bindende.