Toppledere til Kampanjes Media Business-konferanse
Toppledere til Kampanjes Media Business-konferanse

Nina Gade Tenvik, kommersiell sjef i Kampanje, minner om deres store arrangement 31. august – Media Business 2016–2020. (Foto: BN).
Flere internasjonale foredragsholdere enn noen gang før, lover kommersiell sjef Nina Gade Tenvik når Kampanje arrangerer årets Media Business-konferanse 31. august.
Deltakerne på konferansen får høre en rekke ledere for store, internasjonale mediekonsern snakke om den digitale transformasjonen hittil og videre. – Men vi fører også temaet inn i en norsk kontekst. I den avsluttende paneldebatten møtes noen av Norges fremste medieledere: Didrik Munch, konsernsjef i Schibsted Norge, Per Axel Koch, konsernsjef i Polaris Media og Are Stokstad, konsernsjef i Amedia, for å diskutere og dele sine erfaringer rundt den digitale transformasjonen mediehusene har vært gjennom, sier Nina Gade Tenvik.
Konferansen, som er en av de store satsingene i Kampanje, holdes på hotell Continental i Oslo sentrum.