- Stillingsannonser i nisjemedier er kvalitet foran kvantitet

- Stillingsannonser i nisjemedier er kvalitet foran kvantitet

Daglig leder i HS Media, Tor Arne Sandholt, skriver optimistisk i Kampanje om utsiktene til godvær i markedet resten av året. (Foto: Studio F2/Ingar Næss).

Del: 

Dette sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media. I en kommentar i Kampanje fremsnakker han nisjemediene.

Sandholt skriver at norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet.

- Tenk på kvaliteten på målgruppen, og ikke la deg friste av kvantiteten, sier han.

Videre skriver han at man vet hvem som er leserne eller brukerne av nisjemedier. Det er ofte svært så kompetente hoder inne sin bransje. De er ikke nødvendigvis ute etter ny jobb, men de kan forandre mening.

- Nisjemedia har en troverdighet de fleste andre medier kan drømme om, kommenterer han.

Les hele kommentaren til Tor Arne Sandholt i Kampanje her.

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Send inn bidrag til Fagpresseprisene

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også: