Nytt år med nytt design

Nytt år med nytt design

Nytt design. Skannet forside.

Del: 

Dagligvarehandelen møter 2018 med fornyet design på den trykte utgaven sin.

Endringene er særlig synlig på forsiden og på side 2. Forsiden gir et lettere og lysere inntrykk når bladtittelen nå fyller hele bredden, og den blå ryggstolpen er borte.
På side 2 er kolofonen lagt i venstre marg, i kraftig rødt, og det er nytt utstyr for kommentarartikler. Gjennomgående er det mer luft og færre linjer og spaltestreker, kanskje et noe mer inviterende design.

For medlemmer

Her kan medlemmer i fagpressen logge inn og få tilgang til alle rammeavtalene våre.

 

Les også:
  • Forsvarets forum og forskning.no arrangerer debatter og quiz, mens Utdanning har egen båt med podkastproduksjon i "Pollen". Fagpressen er godt representert i mylderet i årets Arendalsuka.

  • Psykologi i kommunen tar "farvel med papiret" som også er tittelen på den siste lederartikkelen på trykk, i nr 3/2019. Etter dette er tidsskriftet etablert med nettadressen psykisk-kommune.no

  • Skuffet, men forventningsfull

    Vi kan ikke legge skjul på at vi er skuffet over at regjeringen i dag gjennom Finansdepartementet legger frem en forskrift som fortsatt beskriver at digital redaktørstyrt dybdejournalistikk henvises til statiske utgaver ingen etterspør. Dette er en publiseringsform som ikke fungerer i en moderne tid og for digitale utgaver. 

    les saken på journalisten.no