Fagpressen utvider med ny fellesavtale for å sikre deg rabatterte stillingsannonser

Fagpressen utvider med ny fellesavtale for å sikre deg rabatterte stillingsannonser

Daglig leder i Partner24, Siss Godager-Andersen, og fagansvarlig marked i Fagpressen, Camilla Briså. Foto: Therese Harp.

Del: 

Nå får Fagpressens medlemmer bedre betingelser når de skal rekruttere nye medarbeidere. Fagpressen og Medier24 har inngått samarbeidsavtale om stillingsannonsering.

– Nå får medlemmene våre like gode rammevilkår som de store mediehusene. Vi har inngått en samarbeidsavtale med Medier24 og kan tilby tre ulike stillingspakker - alt etter hva medlemmene har behov for. Og, dette til priser som kun oppnås ved medlemskap i Fagpressen, sier Camilla Briså i Fagpressen.

– Det er viktig for Fagpressen å bruke forhandlingskraften vi oppnår som samlet gruppe. Vi ser på stadig flere områder at Fagpressen er en attraktiv samarbeidspartner når vi forhandler samlet. Leverandørene satser på å få solgt til flere gjennom samarbeidet. På produktområder som de aller fleste medlemmene våre benytter, er det ofte lønnsomt å inngå felles innkjøpsavtaler, poengterer Briså.

– Vi har satt sammen en stor og en liten pakke, samt en egen pakke som gjelder for stillinger innen salg. Redaksjonen velger selv hvilken pakke som passer best, forklarer daglig leder i Partner24, Siss Godager-Andersen.

Partner24 er salgs- og markedsbyrået til Medier24, KOM24 og Salg24.

– Kombinasjonen med visning på Medier24s sider, hvor de aktive jobbsøkerne er, og i våre grupper på Facebook, er veldig god. På SOME-sidene treffes de som ikke nødvendigvis er aktive jobbsøkere, men som er interessert og som følger med. Dette er en merverdi for annonsøren, understreker Siss Godager-Andersen.

Visning også i Fagpressens portal
I tillegg til å ha stillingsannonsen til ditt fagmedium på de ulike sidene til Medier24, vil også Fagpressens visningsportal vise annonsen din.  Etter sommerferien lanserer Fagpressen ny visningsportal som overtar etter www.fagpressenytt.no. Her vil stillingsannonsene bli godt synliggjort.

Profesjonell bistand
Hvis noen har behov for bistand til å spisse utlysningsteksten, er dette noe som ligger inne i pakkeprisene. Det er også mulig å få en rapport etter endt annonsering, slik at man vet hvor mange som har vært inne og sett annonsen. Annonsene blir liggende ute til søknadsfristen går ut.

Avtalen mellom Fagpressen og Medier24 er lagt ut på medlemssidene til Fagpressen. Det er bare å logge seg inn og lese om fordelene og prisene. Hvis du ønsker å annonsere hos Medier24, er det bare å vise til Fagpressen-avtalen.

– Uansett hvilken annonsepakke man velger, vil man få svært god synliggjøring og økt oppmerksomhet om stillingsannonsen gjennom den nye samarbeidsavtalen, sier Camilla Briså.

 

Annonsekampanje 2025

Her finner du årets annonser. Hent dem her!

Les også:
  • Mandag morgen har regjeringen sendt ut en pressemelding om at levering av post til folks postkasser skal opprettholdes. – Vi ønsker at alle skal sikres brevlevering i postkasse minst én dag i uken, sier samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
    Regjeringen går dermed i mot anbefalingen fra postutvalget.
    – Fagpressen er glad for at regjeringen ikke vil gå så raskt fram som postutvalget foreslo. Likevel er vi bekymret for hvordan prisen og kvaliteten vil utvikle seg når det tross alt er planen å avvikle distribusjon til postkasser på lengre sikt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • Hun begynner i stillingen 1. august, fra samme dato som Ingrid Nergården Jortveit begynner som nestleder i Fagpressen. Det melder Norsk Presseforbund fredag.

  • Torsdag ettermiddag inviterte Altinget til lanseringsfest for sin sjuende fagpolitiske nisjepublikasjon, Altinget Digital. En tallrik forsamling fra nettverket, mediefolk generelt og noen politikere fikk med seg åpningen ved digitaliseringsminister Karianne Tung og påfølgende panelsamtale med det store spørsmålet: "Hvor går grensen for når vi ikke lenger kan stole på tek-selskapene som vi er avhengige av?"