Lesertall 2015

Lesertall 2015

Del: 

Dokumentasjon om leserne er viktig for videreutvikling, annonsesalg og bekreftelse.

Her er TNS Gallups presentasjon på Fagpressedagen 2015


 

LESERTALL PÅ PAPIR:

Lesertall er et anerkjent mål for hvor mange som leser mediet. Undersøkelsen er en valutamåling som fastsetter bladenes offisielle lesertall. Målingen utføres av TNS Gallup på oppdrag fra MBL og Fagpressen.
Lesertall benyttes som valuta av både mediebyråer og annonsører. 

Kilde: MagasinUndersøkelsen 2015/2 (AIR)
Bondebladet: 127 000
Fjell og Vidde: 351 000
Hus & Bolig: 245 000
Jakt & Fiske: 230 000
Norsk Golf: 97 000
Norsk Landbruk: 64 000
Sykepleien: 146 000
Teknisk Ukeblad: 286 000
Traktor: 42 000

Kilde: Gallup Fagpresse (Lesertall) 2015
Advokatbladet: 26 000
Agenda 3:16: 41 000
Aperitif: 37 000
BUSKAP: 28 000
Byggmesteren: 39 000
Båtliv: 81 000
Energiteknikk: 19 000
Finansfokus: 40 000
Handikapnytt: 54 000
Kommunal Rapport: 87 000
Seilas: 36 000
SEILmagasinet: 34 000
United-Supporteren: 44 000

BRUKERE PÅ NETT:

Mange av Fagpressens medlemmer dokumenterer sine digitale tall hos TNS Gallup. 
Disse tallene oppdateres ukentlig, og du finner dem her

 

Ønsker du lesertall for ditt magasin, kan du lese om avtalen mellom Fagpressen og TNS Gallup her

Lesertall_2015_TNS_Gallup.jpg

Lesertall 2015 TNS Gallup

Avtalen med TNS Gallup

Fagpressen har avtale med TNS Gallup om lesertall og offisielle målinger.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!