Nytt år med nytt design

Nytt år med nytt design

Nytt design. Skannet forside.

Del: 

Dagligvarehandelen møter 2018 med fornyet design på den trykte utgaven sin.

Endringene er særlig synlig på forsiden og på side 2. Forsiden gir et lettere og lysere inntrykk når bladtittelen nå fyller hele bredden, og den blå ryggstolpen er borte.
På side 2 er kolofonen lagt i venstre marg, i kraftig rødt, og det er nytt utstyr for kommentarartikler. Gjennomgående er det mer luft og færre linjer og spaltestreker, kanskje et noe mer inviterende design.

Fordeler som INMA-medlem!

Redaktørkampanjen

Les også:
  • Fagpressens felles personvernombudsordning for medlemmene er i gang. Ordningen er bemannet med IT-sjef Kjartan Tyvand i førstelinjen, og med Wiersholms advokatfullmektig Pernille Gjerd Lia som jurdisk ekspert.

  • Det er en viktig seier for fag- og dybdejournalistikk at regjeringen i nå fastslår at dette journalistiske området ikke lenger skal diskrimineres. Nå er det ikke lenger en diskusjon om digitalt mva-fritak skal komme. Men det er fortsatt behov for å avklare hvordan fritaket skal komme, og når det kommer, skriver adm. direktør Per Brikt Olsen i Fagpressen.

  • Endelig står det svart på hvitt, i regjeringens reviderte nasjonalbudsjett: Fagpressen skal innlemmes i ordningen med digitalt fritak for merverdiavgift!
    – En milepæl i Fagpressen! fastslår adm. direktør Per Brikt Olsen.