Stinn brakke på kick-off 2017

Stinn brakke på kick-off 2017

Svært god deltakelse på 2017-utgaven av kick-off med Fagpressens markedsforum torsdag. (Foto: Elisabeth Berg Pronkow).

Del: 

Svært god deltakelse på årets utgave av kick-off, som Markedsforum i Fagpressen arrangerer hver høst.

61 deltakere har benket seg på kick-off med Markedsforum i Fagpressen torsdag. Programmet er tett og gir dem innlegg om en rekke aktuelle tema: Medier 24 snakker om å skape redaksjonell og kommersiell suksess med lite ressurser, og Rune Paulseth om hvilke muligheter Facebook har for Fagpressen. Katja Møglestue fra TNS Kantar legger fram resultater fra en fersk undersøkelse om reklame og tillit, mens Fagpressen-direktør Per Brikt Olsen gir deltakerne status og veien videre for organisasjonen. I tillegg møter deltakerne to av vinnerne i årets Fagpresseprisene: Fagpressens markedspris-vinner Teknisk Ukeblad og Årets fagblad, Utdanning.

Her ser du hele programmet for årets kick-off.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • – Fagbladet har løftet fram en sterk historie og en viktig sak – det er det ingen tvil om. Like klart er det at redaksjonen må felles for brudd på to av punktene i VVP, konkluderte PFU-leder Anne Weider Aasen.

  • Pressens Faglige Utvalg skulle onsdag behandle en klagesak fra organisasjonen Motvind Norge mot fagbladet Europower. I går trakk Motvind Norge klagen.

  • Kjartan Tyvand ber deg fylle ut skjemaene og sende inn opplagstallene, så snart som mulig. – Det er viktig at de digitale abonnentene også legges inn, minner Kjartan Tyvand om.