Jakt & Fiske med i FTD

Jakt & Fiske med i FTD

Fra venstre annonsesjef Hilde Vestad i Jakt & Fiske, Gunnhildur Eyja Lund fra Helthjem Mediapost, administrasjonssjef Beate Krokan Carlsson i Jakt & Fiske, redaktør Leif Haug og Akershus Reklame Teams Arne Bruun. Foto: Camilla Briså, Fagpressen.

Del: 

Jakt & Fiske ønskes velkommen inn i Fagpressen trykk og distribusjon (FTD)!

Avtale om ferdiggjøring og distribusjon ble undertegnet i forrige uke.

- Det er mange variabler som spiller inn, men vi har foreløpig anslått en årlig besparelse i distribusjon på pluss/minus 15 prosent, sier redaktør i Jakt & Fiske, Leif Haug.

Med et opplag på 92 000 eksemplarer elleve ganger i året, vil dette bety store besparelser for Jakt & Fiske. 

Fagpressen trykk og distribusjon (FTD) er en tjeneste for medlemmer i Fagpressen, der vi forhandler samlet for å oppnå best mulige priser på trykking, pakking/adressering og distribusjon. Hva kan DITT magasin spare på å bli med i FTD? Les mer her.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også: