Fra venstre annonsesjef Hilde Vestad i Jakt & Fiske, Gunnhildur Eyja Lund fra Helthjem Mediapost, administrasjonssjef Beate Krokan Carlsson i Jakt & Fiske, redaktør Leif Haug og Akershus Reklame Teams Arne Bruun. Foto: Camilla Briså, Fagpressen.

Jakt & Fiske med i FTD

Jakt & Fiske ønskes velkommen inn i Fagpressen trykk og distribusjon (FTD)!

Publisert Sist oppdatert

Avtale om ferdiggjøring og distribusjon ble undertegnet i forrige uke.

- Det er mange variabler som spiller inn, men vi har foreløpig anslått en årlig besparelse i distribusjon på pluss/minus 15 prosent, sier redaktør i Jakt & Fiske, Leif Haug.

Med et opplag på 92 000 eksemplarer elleve ganger i året, vil dette bety store besparelser for Jakt & Fiske.

Fagpressen trykk og distribusjon (FTD) er en tjeneste for medlemmer i Fagpressen, der vi forhandler samlet for å oppnå best mulige priser på trykking, pakking/adressering og distribusjon. Hva kan DITT magasin spare på å bli med i FTD? Les mer her.

Powered by Labrador CMS