Helthjem er best på kundeservice

Helthjem er best på kundeservice

En glad gjeng fra Helthjem og Kulant mottar prisene for "Årets kundesenter" og "Best i test". Foto: Helthjem

Del: 

Kundeserviceprisen for 2022 ble nylig tildelt Helthjem og deres samarbeidspartner Kulant. De vinner i kategorien «transport og logistikk», samt «best i test» på tvers av alle bransjer.

Det er Kulant, via Helthjem, som leverer Fagpressens kundesenter til Fagpressens medlemmer.

- Å vinne denne prisen sammen med Helthjem er en stor prestasjon. Vi vinner over mange store merkenavn og mange flinke folk som setter kundeservice høyt. Vi er stolte! Sier administrerende direktør i Kulant, Sølvi Saglien i pressemeldingen fra Helthjem.

- Vi gratulerer Helthjem og Kulant med prisen. Det er veldig gøy å høre at årets kundeservicepris gikk til dem. Ikke minst er dette bra for Fagpressens medlemmer som distribuerer gjennom Helthjem. Priser som dette stimulerer til utvikling og stadig forbedring, sier Fagpressens direktør, Per Brikt Olsen.

Fagpressens kundesenter tilbys til alle medlemmer som benytter distribusjonen til Helthjem.

Konkret betyr det at det er opprettet et eget telefonnummer for Fagpressens medlemmer, samt en e-postadresse. Da kommer man i direkte kontakt med Fagpressens kundesenter. Her kan fagbladenes abonnenter ta kontakt og melde fra, dersom de ikke har fått sitt blad. Les mer om Fagpressens kundesenter her.

Lurer du på om Fagpressens kundesenter kan være noe for dine lesere? Ta kontakt med Camilla Briså på cgb@fagpressen.no eller på tlf. 926 97 613.

Les også: