Helthjem er best på kundeservice

Helthjem er best på kundeservice

En glad gjeng fra Helthjem og Kulant mottar prisene for "Årets kundesenter" og "Best i test". Foto: Helthjem

Del: 

Kundeserviceprisen for 2022 ble nylig tildelt Helthjem og deres samarbeidspartner Kulant. De vinner i kategorien «transport og logistikk», samt «best i test» på tvers av alle bransjer.

Det er Kulant, via Helthjem, som leverer Fagpressens kundesenter til Fagpressens medlemmer.

- Å vinne denne prisen sammen med Helthjem er en stor prestasjon. Vi vinner over mange store merkenavn og mange flinke folk som setter kundeservice høyt. Vi er stolte! Sier administrerende direktør i Kulant, Sølvi Saglien i pressemeldingen fra Helthjem.

- Vi gratulerer Helthjem og Kulant med prisen. Det er veldig gøy å høre at årets kundeservicepris gikk til dem. Ikke minst er dette bra for Fagpressens medlemmer som distribuerer gjennom Helthjem. Priser som dette stimulerer til utvikling og stadig forbedring, sier Fagpressens direktør, Per Brikt Olsen.

Fagpressens kundesenter tilbys til alle medlemmer som benytter distribusjonen til Helthjem.

Konkret betyr det at det er opprettet et eget telefonnummer for Fagpressens medlemmer, samt en e-postadresse. Da kommer man i direkte kontakt med Fagpressens kundesenter. Her kan fagbladenes abonnenter ta kontakt og melde fra, dersom de ikke har fått sitt blad. Les mer om Fagpressens kundesenter her.

Lurer du på om Fagpressens kundesenter kan være noe for dine lesere? Ta kontakt med Camilla Briså på cgb@fagpressen.no eller på tlf. 926 97 613.

Annonsekampanje 2025

Her finner du årets annonser. Hent dem her!

Les også:
  • Hun begynner i stillingen 1. august, fra samme dato som Ingrid Nergården Jortveit begynner som nestleder i Fagpressen. Det melder Norsk Presseforbund fredag.

  • Torsdag ettermiddag inviterte Altinget til lanseringsfest for sin sjuende fagpolitiske nisjepublikasjon, Altinget Digital. En tallrik forsamling fra nettverket, mediefolk generelt og noen politikere fikk med seg åpningen ved digitaliseringsminister Karianne Tung og påfølgende panelsamtale med det store spørsmålet: "Hvor går grensen for når vi ikke lenger kan stole på tek-selskapene som vi er avhengige av?" 

  • Følelsen av å bli sveket av dine egne er noe av det vondeste jeg kan tenke meg. Det er også den mest nærliggende beskrivelsen av hvordan det kjennes å se norske aviser ty til bilder generert av kunstig intelligens.

    Dette er et debattinnlegg skrevet av illustratør og tegneserieskaper Flu Hartberg. Innlegget har vært publisert i flere medier, blant dem Journalisten. Teksten uttrykker skribentens egne meninger.
    I 2024 vant Hartberg Fagpressens forsidepris for en forside i Sykepleien.