– Vi må dele kunnskap og erfaring

– Vi må dele kunnskap og erfaring

Einar Ryvarden i Tidsskriftet byr på gode ideer for å dele kunnskap, på FRF-årsmøtet. (Foto: Alf Bergin).

Del: 

– Kunnskap og erfaring må deles. Einar Ryvarden, digitalsjef i Tidsskrift for Den norske legeforening stiller på årsmøtet som Fagpressens Redaktørforum (FRF) arrangerer førstkommende torsdag og presenterer sin idé.

Av Alf Bergin

Ryvarden tar nå initiativet til å etablere et møtepunkt eller forum for produkt og valg/utvikling av systemer.

– Målet er for oss små og mellomstore medieselskaper å dele kunnskap om de mange felles kommersielle og tekniske utfordringer og muligheter som vi alle står overfor. Slik kan vi spare tid og redusere antall feilslåtte valg, sier Ryvarden.

Han nevner stikkord som annonsesystemer, valg av erstatning når Google Analytics forsvinner, råd for økt Google-trafikk og GDPR. Skal man lage app, bruke varsling, nyhetsbrev-systemer osv. osv., er det også smart å snakke med hverandre.

Dette og mye mer får du høre mer om på årsmøtet i FRF torsdag 22. september. Her er det mulig å delta, både fysisk og via Teams-lenke. Meld deg på her, og beskriv dine behov i kommentarfeltet! Digitale deltakere får tilsendt lenke.

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Send inn bidrag til Fagpresseprisene

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også: