Kick-off 2019

Kick-off 2019

Del: 
Dato: 
Tirsdag 17. sep
Sted: 
Lærernes hus, Utdanningsforbundets konferansesenter, Osterhaus' gate 4A, Oslo
Kl.: 
08:30 til 16:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere
Pris: 
1495,- + mva

Markedsforum inviterer til Kick-off 17. september. Tema i år er innovasjon, merkevarebygging, nyhetsbrev, hvordan skaffe inntekter i dag, hvordan lykkes med content (innholdsmarkedsføring) og enda litt mer.  Meld deg på i dag - og ta gjerne med kolleger - noe som kan lette gjennomføringen av eventuelle nye tiltak etter seminaret.

09.00    Ingunn Roald - Velkommen.  Introduksjon av konferansier Nina
              Kristiansen
09.05    Berit Nyman, nestleder Fagpressen - Fagpressen, status og nyheter (PDF icon last ned presentasjonen her)
09.20    Ole Morten Vindorum, digital utviklingsredaktør, Sykepleien
              - Slik fikk vi suksess både digitalt og på papir 
10.00    Adnuntius - Jens Kaspersen - Tjen penger på godt innhold med
              programmatisk (PDF icon last ned presentasjonen her)
10.30    Pause og besøke utstillere 15 min
10.45    Mette Nordnes, performancespesialist og Greger Flak,
              rådgiver/partner i NXT/A2N - Hvordan kan Fagpressen
              bruke Facebook effektivt? (PDF icon last ned presentasjonen her)
11.30    Pål Unanue-Zahl, byråleder Delta V, Teknisk Ukeblad - Hvordan
              tjene penger på content/innholdsmarkedsføring?

12.00    Lunsj og besøke utstillere

12.30    Erfaringsutveksling (velg mellom sosiale medier, programmatisk
              eller muligheter på trykk) 
13.15    Cathrine Th. Paulsen, ansvarlig redaktør Psykisk helse - Vinner av
              markedsprisen 2019 forteller
13.30    Marianne Nordahl, journalist/prosjektleder forskning.no - Vinner av
              utviklingsprisen 2019 forteller
13.45    Cathrine Gudesen Torp og Claus Lorentzen, HCL Nordic - Få effekt
             med nyhetsbrev
14.15    Pause og besøke utstillere 15 min
14.30    Heidi Bjørkedal, markedsansvarlig i Politiforum - Hvordan verver vi
              medlemmer (PDF icon last ned presentasjonen her)
14.45    Monna Nordhagen, strategidirektør i Scandinavian Design Group
              - Sett jetmotor på strategien gjennom merkevaren (PDF icon last ned presentasjonen her)
15.30    Ida Serneberg - Programme Leader, Digital Marketing and Sosial 
              Media - Digitalisering og omstilling (PDF icon last ned presentasjonen her)
16.30    Bobler på terrassen 
17.30    Middag Süd-Øst

PRISER: For medlemmer av Fagpressen kr 1495 + MVA, for andre kr 2290 + MVA. Prisene inkluderer lunsj og middag med drikke.

 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Torsdag 19. sep
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere

Står du fast når tittelen skal skrives? På dette kurset får du lære konkrete teknikker du kan bruke for å skrive titler som fanger leserens oppmerksomhet.

Dato: 
Torsdag 26. sep
Kl.: 
09:00 til 12:00
Passer for: 
Alle

Kopinor og Fagpressen inviterer til seminar for å få bedre innsikt i planene for åpen tilgang og konsekvensene for kunnskapsbygging i samfunnet:
Publiseringsmodellene for forskning er i endring. Plan S og politiske vedtak om åpen tilgang gir nye muligheter, men fører også til en rekke utfordringer. Det handler om kroner og øre, men også mer enn det.

Dato: 
Torsdag 26. sep
Kl.: 
15:00 til 17:00
Passer for: 
Redaktører

Er du en av oss som drukner i e-post? Utsetter du også å skrive den virkelig gode saken helt til slutten av den aller siste arbeidsdagen før deadline? Får du også plutselige panikkanfall når du brått kommer på at du har glemt det du var helt sikker på at du kom til å huske?
Du er ikke alene. Vi er mange som har det sånn. Og hvis du vil ha noen enkle, jordnære og ujålete råd om hvordan du kan få bedre arbeidsvaner, er du velkommen til ny samling i Fagpressens redaktørforum torsdag 26. september kl. 15.00.