Kick-off 2019

Kick-off 2019

Del: 
Dato: 
Tirsdag 17. sep
Sted: 
Lærernes hus, Utdanningsforbundets konferansesenter, Osterhaus' gate 4A, Oslo
Kl.: 
08:30 til 16:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere
Pris: 
1495,- + mva

Markedsforum inviterer til Kick-off 17. september. Tema i år er innovasjon, merkevarebygging, nyhetsbrev, hvordan skaffe inntekter i dag, hvordan lykkes med content (innholdsmarkedsføring) og enda litt mer.  Meld deg på i dag - og ta gjerne med kolleger - noe som kan lette gjennomføringen av eventuelle nye tiltak etter seminaret.

09.00    Ingunn Roald - Velkommen.  Introduksjon av konferansier Nina
              Kristiansen
09.05    Berit Nyman, nestleder Fagpressen - Fagpressen, status og nyheter (PDF icon last ned presentasjonen her)
09.20    Ole Morten Vindorum, digital utviklingsredaktør, Sykepleien
              - Slik fikk vi suksess både digitalt og på papir 
10.00    Adnuntius - Jens Kaspersen - Tjen penger på godt innhold med
              programmatisk (PDF icon last ned presentasjonen her)
10.30    Pause og besøke utstillere 15 min
10.45    Mette Nordnes, performancespesialist og Greger Flak,
              rådgiver/partner i NXT/A2N - Hvordan kan Fagpressen
              bruke Facebook effektivt? (PDF icon last ned presentasjonen her)
11.30    Pål Unanue-Zahl, byråleder Delta V, Teknisk Ukeblad - Hvordan
              tjene penger på content/innholdsmarkedsføring?

12.00    Lunsj og besøke utstillere

12.30    Erfaringsutveksling (velg mellom sosiale medier, programmatisk
              eller muligheter på trykk) 
13.15    Cathrine Th. Paulsen, ansvarlig redaktør Psykisk helse - Vinner av
              markedsprisen 2019 forteller
13.30    Marianne Nordahl, journalist/prosjektleder forskning.no - Vinner av
              utviklingsprisen 2019 forteller
13.45    Cathrine Gudesen Torp og Claus Lorentzen, HCL Nordic - Få effekt
             med nyhetsbrev
14.15    Pause og besøke utstillere 15 min
14.30    Heidi Bjørkedal, markedsansvarlig i Politiforum - Hvordan verver vi
              medlemmer (PDF icon last ned presentasjonen her)
14.45    Monna Nordhagen, strategidirektør i Scandinavian Design Group
              - Sett jetmotor på strategien gjennom merkevaren (PDF icon last ned presentasjonen her)
15.30    Ida Serneberg - Programme Leader, Digital Marketing and Sosial 
              Media - Digitalisering og omstilling (PDF icon last ned presentasjonen her)
16.30    Bobler på terrassen 
17.30    Middag Süd-Øst

PRISER: For medlemmer av Fagpressen kr 1495 + MVA, for andre kr 2290 + MVA. Prisene inkluderer lunsj og middag med drikke.

 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Torsdag 11. jun
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Alle

Hvordan kan du bygge opp en følgerskare på Facebook? Bjørnar Kjensli i forskning.no deler erfaringene sine.