Kick-off 2019

Kick-off 2019

Del: 
Dato: 
Tirsdag 17. sep
Sted: 
Lærernes hus, Utdanningsforbundets konferansesenter, Osterhaus' gate 4A, Oslo
Kl.: 
08:30 til 16:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere
Pris: 
1495,- + mva

Markedsforum inviterer til Kick-off 17. september. Tema i år er innovasjon, merkevarebygging, nyhetsbrev, hvordan skaffe inntekter i dag, hvordan lykkes med content (innholdsmarkedsføring) og enda litt mer.  Meld deg på i dag - og ta gjerne med kolleger - noe som kan lette gjennomføringen av eventuelle nye tiltak etter seminaret.

09.00    Ingunn Roald - Velkommen.  Introduksjon av konferansier Nina
              Kristiansen
09.05    Berit Nyman, nestleder Fagpressen - Fagpressen, status og nyheter (PDF icon last ned presentasjonen her)
09.20    Ole Morten Vindorum, digital utviklingsredaktør, Sykepleien
              - Slik fikk vi suksess både digitalt og på papir 
10.00    Adnuntius - Jens Kaspersen - Tjen penger på godt innhold med
              programmatisk (PDF icon last ned presentasjonen her)
10.30    Pause og besøke utstillere 15 min
10.45    Mette Nordnes, performancespesialist og Greger Flak,
              rådgiver/partner i NXT/A2N - Hvordan kan Fagpressen
              bruke Facebook effektivt? (PDF icon last ned presentasjonen her)
11.30    Pål Unanue-Zahl, byråleder Delta V, Teknisk Ukeblad - Hvordan
              tjene penger på content/innholdsmarkedsføring?

12.00    Lunsj og besøke utstillere

12.30    Erfaringsutveksling (velg mellom sosiale medier, programmatisk
              eller muligheter på trykk) 
13.15    Cathrine Th. Paulsen, ansvarlig redaktør Psykisk helse - Vinner av
              markedsprisen 2019 forteller
13.30    Marianne Nordahl, journalist/prosjektleder forskning.no - Vinner av
              utviklingsprisen 2019 forteller
13.45    Cathrine Gudesen Torp og Claus Lorentzen, HCL Nordic - Få effekt
             med nyhetsbrev
14.15    Pause og besøke utstillere 15 min
14.30    Heidi Bjørkedal, markedsansvarlig i Politiforum - Hvordan verver vi
              medlemmer (PDF icon last ned presentasjonen her)
14.45    Monna Nordhagen, strategidirektør i Scandinavian Design Group
              - Sett jetmotor på strategien gjennom merkevaren (PDF icon last ned presentasjonen her)
15.30    Ida Serneberg - Programme Leader, Digital Marketing and Sosial 
              Media - Digitalisering og omstilling (PDF icon last ned presentasjonen her)
16.30    Bobler på terrassen 
17.30    Middag Süd-Øst

PRISER: For medlemmer av Fagpressen kr 1495 + MVA, for andre kr 2290 + MVA. Prisene inkluderer lunsj og middag med drikke.

 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Tirsdag 28. Jan
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Er du smittet av en språksykdom? Det er fort gjort å bli, men frykt ikke. Bli med på vårens første språkmorgen og få medisin som virker!

Dato: 
Torsdag 06. Feb
Kl.: 
14:00 til 16:15
Passer for: 
Markedsførere
Annonseselgere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hva kan jeg gjøre for å øke inntektene? Hvordan øke inntektene gjennom brukerbetaling?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, mens også fremtidsutsikter og råd. Ta gjerne med en kollega så blir det lettere å gjennomføre endringer internt etterpå.

Vi avslutter med litt mat og hyggelig samvær.

Dato: 
Tirsdag 11. Feb
Kl.: 
09:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere

Det lille tegnet kan endre hele meningen i en setning...