Stor deltakelse på Fagpressedagen 2015

Stor deltakelse på Fagpressedagen 2015

Bilde fra Fagpressedagen 2015. (Foto: Berit Nyman).

Del: 

Over 150 deltakere og mer enn 20 bidragsytere fra scenen på Fagpressedagen 2015 som ble arrangert i Oslo tirsdag.

Den tradisjonsrike dagskonferansen til Fagpressen var på mange måter annerledes denne høsten. Programmets lengste innledning var på 15 minutter, de fleste som bidro fra scenen snakket bare halvparten så lenge. På den måten ble det også mulig å by deltakerne på et svært variert program, delt i fire hoveddeler: Tall og kommentarer om utviklingen i opplag og lesertall; hva skjer i annonsørmarkedet og dermed på den kommersielle inntektssiden; gründere og nye konkurrenter i nisjene, og til sist en stabel med "Gode nyheter" fra ulike aktører i Fagpressen.

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Jeg har jobbet med annonsering og markedsføring siden 1992. På disse årene har bransjen forandret seg enormt. Vi har gått fra telefaks og postutsendelser til målrettede digitale kampanjer og algoritmestyrte annonseplattformer. Men én ting har aldri endret seg: Du må ha oppmerksomheten til den du ønsker å nå.

    Av Wenche Huser Sund, daglig leder i Salgsfabrikken

  • Erstad (33) kommer fra Vårt Land hvor han har vært kommentator de fire siste årene. 

  • Redaktør Tore Oksholen hadde parafrasert en god, gammel tittel da han fortalte PUFF-deltakerne om hvordan det gikk for seg dag den kritiske journalistikken fra Universitetsavisa mot tidligere NTNU-rektor, førte til hennes avgang. Dekningen skaffet Universitetsavisa fjorårets Fagpressens journalistpris.