Faglig påfyll og god stemning på markedsforums kick-off

Faglig påfyll og god stemning på markedsforums kick-off

Deltakerne fikk godt påfyll på Fagpressens og markedsforums kick-off 6. september. (Foto: BN).

Del: 

70 deltakere gledet seg over et variert og relevant program på den årlige fagdagen for Fagpressens kommersielle medarbeidere torsdag. 

Markedsforums kick-off i begynnelsen av september hvert år har utviklet seg til et arrangement som vokser i antall deltakere. Når programkomiteen også får tak i gode foredragsholdere som byr på relevant innhold, blir arrangementet det som styret i Markedsforum nettopp ønsker: et godt faglig og sosialt møtepunkt tidlig på høsten. Styreleder Ingunn Langøy Roald innkasserte mange positive tilbakemeldinger i løpet av torsdagen.

– Det er mange som skal takkes for innsatsen, både med å sette sammen et godt program, og å gjennomføre arrangementet! Vi fikk mange hyggelige tilbakemeldinger i går, og det inspirerer oss i styret til å jobbe videre for dette viktige faglige fellesskapet i Fagpressen, sier Ingunn L. Roald. 

Presentasjoner fra Fagpressens og markedsforums kick-off 6. september 2018:

PDF icon ivar_haugstad_fagpressen_sept18_kopi.pdfHvordan skape resultater gjennom bedre samarbeid på jobb?
Sosialantropolog Ivar Haugstad gir oss innsikt og gode verktøy som vi kan bruke.

For medlemmer

Her kan medlemmer i fagpressen logge inn og få tilgang til alle rammeavtalene våre.

 

Les også:
  • Skuffet, men forventningsfull

    Vi kan ikke legge skjul på at vi er skuffet over at regjeringen i dag gjennom Finansdepartementet legger frem en forskrift som fortsatt beskriver at digital redaktørstyrt dybdejournalistikk henvises til statiske utgaver ingen etterspør. Dette er en publiseringsform som ikke fungerer i en moderne tid og for digitale utgaver. 

    les saken på journalisten.no

    • Mediepolitisk debatt med Trine Skei Grande og Trond Giske mfl.
    • Pressetreff med Fædrelandsvennens redaktør-radarpar Udjus & Blågis
    • Hvem kan vi stole på i valgkampen? Debatt om desinformasjon og kildekritikk
    • For ungdom: Hva må du kunne for å gjennomskue falske nyheter?
  • Vi har mange tanker og planer om den digitale fremtiden, og vi har store ambisjoner om å utvikle Fagpressen.
    Vi søker derfor en fagansvarlig for markedsområdet.