Cornelia Kristiansen er ny sjefredaktør i Medier24 AS

Cornelia Kristiansen er ny sjefredaktør i Medier24 AS

Cornelia Kristiansen starter som sjefredaktør i Medier24 AS 15. september. Faksimile fra M24.

Del: 

Cornelia Kristiansen vender tilbake til pressen etter drøye tre år på utsiden. – Dette må være den morsomste jobben i Medie-Norge, sier hun i pressemeldingen fra Medier24.

Medier24 AS skriver i en pressemelding fredag at Cornelia Kristiansen er ansatt som ny sjefredaktør fra 15. september. Hun vil som sjefredaktør i Medier24 AS ha det øverste redaksjonelle ansvaret for Medier24, KOM24 og SALG24 og jobbe tett med de øvrige nettavisenes egne redaktører.

Den nye sjefredaktøren har tidligere vært i både Morgenbladet, Dagbladet og Aftenposten. 

– Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med alle. Medier24 skal fortsatt være først og best på bransjen, over hele Norge. Og så lever vi med store omveltninger i den digitale offentligheten. Mediene utfordres fra mange hold, og tilliten og samfunnsrollen er viktigere og vanskeligere enn noen sinne. Jeg vil at vi skal være avisa med de beste diskusjonene og nyhetssakene rundt medier, ytringsfrihet, inkludering og kildekritikk. Så ser jeg veldig fram til å bli bedre kjent med KOM24 og SALG24, sier hun i pressemeldingen.

Les hele pressemeldingen her.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.