Akershus Reklame Team AS og Logistikkhuset PLD AS slår seg sammen

Akershus Reklame Team AS og Logistikkhuset PLD AS slår seg sammen

Arne Bruun med medarbeidere gleder seg over sammenslåing mellom Akershus Reklame Team og Logistikkhuset PLD AS. (Foto: ART).

Del: 

Akershus Reklame Team AS (ART) og Logistikkhuset PLD AS slår seg sammen, med virkning fra 1. februar. – Dette markerer en viktig milepæl i i vår strategiske vekstplan, skriver Arne Bruun, daglig leder av ART i en pressemelding.

– Denne sammenslåingen er et viktig skritt for oss i ART. PLD AS har en sterk posisjon og betydelig erfaring innen logistikk, og sammen vil vi kunne tilby enda bedre tjenester til våre kunder. Vi ser frem til å forene våre team og bygge en enda mer robust og konkurransedyktig organisasjon, sier Arne Bruun, daglig leder i Akershus Reklame Team AS.

Strategisk vekst og styrket konkurransekraft

Logistikkhuset PLD AS har over tid bygget opp en sterk markedsposisjon innen logistikk- og 3PL-bransjen. Selskapene vi ser et betydelig potensial i å kombinere sine ressurser for å skape enda mer effektive og fleksible løsninger. Sammenslåingen vil gi økt kapasitet, bedre tjenester og et enda sterkere grunnlag for videre ekspansjon innenfor områdene kundene etterspør.

- Sammenslåingen med Logistikkhuset PLD AS åpner store muligheter. Vi kan nå utnytte synergier på tvers av våre virksomhetsområder, forbedre vår logistikkflyt og gi kundene våre enda bedre løsninger. Dette er et viktig strategisk grep for å sikre fremtidig vekst og posisjonere oss som en ledende aktør i bransjen, sier Kim Holm, ansvarlig for strategi og forretningsutvikling i ART.

Nytt navn til sommeren – Logistikkhuset ART AS

Som en del av sammenslåingen og den strategiske utviklingen, vil det nye selskapet snart operere under nytt navn: Logistikkhuset ART AS.

– Dette navnet reflekterer vår brede satsning på logistikk, distribusjon og kundetilpassede løsninger, og markerer et nytt kapittel i vår utvikling, sier Arne Bruun.

Navneendringen trer i kraft 1. juli i år.

Annonsekampanje 2025

Her finner du årets annonser. Hent dem her!

Les også:
  • «Ikke bare er det ekstra viktig å støtte redaksjonelle medier i den utviklingen vi ser i verden rundt oss i dag. Men redaksjonelle medier er også et riktig i valg i svært mange sammenhenger for å oppnå topp-resultater i markedsføringen av produkter og tjenester», skriver Tor Arne Sandholt i dette innlegget som først ble publisert i KOM24.

  • Fagpressens redaktørforum har holdt årsmøte og valgt to nye styremedlemmer. Paal Ravnaas fortsetter som leder for forumet.

  • Fagpressens Per Brikt Olsen deltok i paneldebatt om fremtidens distribusjon for trykte publikasjoner, da Grafisk Øst arrangerte sitt vårseminar i Sarpsborg torsdag. Han påpekte at rapporten fra Odin-utvalget helt unnlater å kommentere de store opplagene Fagpressen representerer i distribusjonskjeden.