Akershus Reklame Team AS og Logistikkhuset PLD AS slår seg sammen

Akershus Reklame Team AS og Logistikkhuset PLD AS slår seg sammen

Arne Bruun med medarbeidere gleder seg over sammenslåing mellom Akershus Reklame Team og Logistikkhuset PLD AS. (Foto: ART).

Del: 

Akershus Reklame Team AS (ART) og Logistikkhuset PLD AS slår seg sammen, med virkning fra 1. februar. – Dette markerer en viktig milepæl i i vår strategiske vekstplan, skriver Arne Bruun, daglig leder av ART i en pressemelding.

– Denne sammenslåingen er et viktig skritt for oss i ART. PLD AS har en sterk posisjon og betydelig erfaring innen logistikk, og sammen vil vi kunne tilby enda bedre tjenester til våre kunder. Vi ser frem til å forene våre team og bygge en enda mer robust og konkurransedyktig organisasjon, sier Arne Bruun, daglig leder i Akershus Reklame Team AS.

Strategisk vekst og styrket konkurransekraft

Logistikkhuset PLD AS har over tid bygget opp en sterk markedsposisjon innen logistikk- og 3PL-bransjen. Selskapene vi ser et betydelig potensial i å kombinere sine ressurser for å skape enda mer effektive og fleksible løsninger. Sammenslåingen vil gi økt kapasitet, bedre tjenester og et enda sterkere grunnlag for videre ekspansjon innenfor områdene kundene etterspør.

- Sammenslåingen med Logistikkhuset PLD AS åpner store muligheter. Vi kan nå utnytte synergier på tvers av våre virksomhetsområder, forbedre vår logistikkflyt og gi kundene våre enda bedre løsninger. Dette er et viktig strategisk grep for å sikre fremtidig vekst og posisjonere oss som en ledende aktør i bransjen, sier Kim Holm, ansvarlig for strategi og forretningsutvikling i ART.

Nytt navn til sommeren – Logistikkhuset ART AS

Som en del av sammenslåingen og den strategiske utviklingen, vil det nye selskapet snart operere under nytt navn: Logistikkhuset ART AS.

– Dette navnet reflekterer vår brede satsning på logistikk, distribusjon og kundetilpassede løsninger, og markerer et nytt kapittel i vår utvikling, sier Arne Bruun.

Navneendringen trer i kraft 1. juli i år.

Søk kompetansestøtte

kompetansest2016.jpg

(Foto: NTB Scanpix).

Søk penger til å realisere økt kompetanse gjennom kurs eller egne prosjekter, innen fristen 6. februar. 

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Erstad (33) kommer fra Vårt Land hvor han har vært kommentator de fire siste årene. 

  • Redaktør Tore Oksholen hadde parafrasert en god, gammel tittel da han fortalte PUFF-deltakerne om hvordan det gikk for seg dag den kritiske journalistikken fra Universitetsavisa mot tidligere NTNU-rektor, førte til hennes avgang. Dekningen skaffet Universitetsavisa fjorårets Fagpressens journalistpris.

  • – Vi vil gjerne se at flere av redaktørene i Fagpressen sender egne høringssvar til rapporten fra postutvalget, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.
    – Bruk gjerne Fagpressens høringssvar som vi har delt. Lag en kort introduksjon om deres fagblad, og uttrykk støtte til våre hovedpunkter. Det er en helt legitim måte å delta i høringer på, sier Olsen.