– Vi må dele kunnskap og erfaring

– Vi må dele kunnskap og erfaring

Einar Ryvarden i Tidsskriftet byr på gode ideer for å dele kunnskap, på FRF-årsmøtet. (Foto: Alf Bergin).

Del: 

– Kunnskap og erfaring må deles. Einar Ryvarden, digitalsjef i Tidsskrift for Den norske legeforening stiller på årsmøtet som Fagpressens Redaktørforum (FRF) arrangerer førstkommende torsdag og presenterer sin idé.

Av Alf Bergin

Ryvarden tar nå initiativet til å etablere et møtepunkt eller forum for produkt og valg/utvikling av systemer.

– Målet er for oss små og mellomstore medieselskaper å dele kunnskap om de mange felles kommersielle og tekniske utfordringer og muligheter som vi alle står overfor. Slik kan vi spare tid og redusere antall feilslåtte valg, sier Ryvarden.

Han nevner stikkord som annonsesystemer, valg av erstatning når Google Analytics forsvinner, råd for økt Google-trafikk og GDPR. Skal man lage app, bruke varsling, nyhetsbrev-systemer osv. osv., er det også smart å snakke med hverandre.

Dette og mye mer får du høre mer om på årsmøtet i FRF torsdag 22. september. Her er det mulig å delta, både fysisk og via Teams-lenke. Meld deg på her, og beskriv dine behov i kommentarfeltet! Digitale deltakere får tilsendt lenke.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Selskapene fusjonerer for å være bedre rustet i møte med AI, falske nyheter og globale konkurrenter.

  • Fagpressens kontor i Pressens hus holder sommerstengt i fire uker fra 8. juli. Administrasjonen ønsker alle en riktig god sommer!

  • – Det er viktig å ha kontroll på egne data om de digitale leserne. Nå har Fagpressen en ferdig løsning, som vi har testet og vet at fungerer. Medlemmene betaler ingenting for å være med!