– Vi må dele kunnskap og erfaring

– Vi må dele kunnskap og erfaring

Einar Ryvarden i Tidsskriftet byr på gode ideer for å dele kunnskap, på FRF-årsmøtet. (Foto: Alf Bergin).

Del: 

– Kunnskap og erfaring må deles. Einar Ryvarden, digitalsjef i Tidsskrift for Den norske legeforening stiller på årsmøtet som Fagpressens Redaktørforum (FRF) arrangerer førstkommende torsdag og presenterer sin idé.

Av Alf Bergin

Ryvarden tar nå initiativet til å etablere et møtepunkt eller forum for produkt og valg/utvikling av systemer.

– Målet er for oss små og mellomstore medieselskaper å dele kunnskap om de mange felles kommersielle og tekniske utfordringer og muligheter som vi alle står overfor. Slik kan vi spare tid og redusere antall feilslåtte valg, sier Ryvarden.

Han nevner stikkord som annonsesystemer, valg av erstatning når Google Analytics forsvinner, råd for økt Google-trafikk og GDPR. Skal man lage app, bruke varsling, nyhetsbrev-systemer osv. osv., er det også smart å snakke med hverandre.

Dette og mye mer får du høre mer om på årsmøtet i FRF torsdag 22. september. Her er det mulig å delta, både fysisk og via Teams-lenke. Meld deg på her, og beskriv dine behov i kommentarfeltet! Digitale deltakere får tilsendt lenke.

Fagpressekatalogen

fagpressekatalogen.no

Her er oversikt over alle medlemmene i Fagpressen.
Med informasjon om mediet, kontaktpersoner, opplag, utgivelser, priser, osv.

Annonsekampanje 2024


Her finner du den siste kampanjen til Fagpressen. Hent annonsene her!
Les også:
  • Det kan være lurt å planlegge sommeren 2025 allerede nå. Medier24 har laget en stillingspakke for sommervikarer, og tilbyr denne til Fagpressens medlemmer til en god pris.

  • Nesten 80 prosent av svarerne ga Fagpressedagen 2024 totalkarakter 5 eller 6 i evalueringen. – Tilbakemeldingene overgår alle våre forventninger! Årets arrangement er antakelig den beste Fagpressedagen vi har hatt, sier adm. direktør Per Brikt Olsen.

  • – Norsk mediehistorisk forening gjør et viktig arbeid for å sikre mediehistorisk materiale og stimulere til mediehistorisk forskning og formidling. Godt over 100 store og små mediebedrifter er medlemmer, men fagmediene glimrer dessverre med sitt fravær! påpeker nestleder i foreningen, tidligere redaktør i Utdanning, Knut Hovland.