Styret i vederlagsfondet

Styret i vederlagsfondet

Del: 

Mandat for styret i Fagpressens vederlagsfond, hentet fra vedtektene for fondet:

§4 Fondsstyret

Vederlagsfondet forvaltes av et fondsstyre som består av fem medlemmer, valgt av styret i Fagpressen. Både redaktører og utgivere skal være representert, og maksimum tre medlemmer kan velges blant styrets egne medlemmer. Stipendsøknader og andre søknader til fondet avgjøres av fondsstyret med simpelt flertall, etter innstilling fra Fagpressens administrasjon. 

Nina Kristiansen (leder), redaktør forskning.no

Svein-Yngve Madssen, redaktør LO-Aktuelt
Trine Østlyngen, konsulent/styreleder Kommunal Rapport
Ivar Kvistum, redaktør Handikapnytt
Kari Bucher, adm. direktør NAL/utgiver Arkitektnytt og Arkitektur N

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 07. Mar
Kl.: 
09:00 til 10:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Alle må vi lage rutiner for å følge de nye reglene for personvern som blir norsk lov allerede i mai i år. Hvordan gjør vi dette riktig – særlig når vi bruker fagforeningsdata som abonnementsbase?

Dato: 
Torsdag 08. Mar
Kl.: 
13:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hvor går inntektene?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, og kanskje kan du gå hjem med nye ideer om hvordan du bør tilpasse deg endringene fremover? Ole Petter Nyhaug forteller om forbrukertrender knyttet til medier, Kantar Media bidrar med tall og innsikt, og RED Media Consulting forteller om annonseinntekter. Vi avslutter med litt mat og mingling.

Dato: 
Fredag 16. Mar til Lørdag 17. Mar
Kl.: 
10:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Velkommen til PUFF 2018! La deg inspirere av Bjørn Olav Nordahl i NRK Brennpunkt, og lær å øke nettrafikken eksplosivt. Du lærer også å lage og redigere video med mobilen. Konferansen starter fredag 16. mars kl 10.00 og avslutter lørdag 17. mars kl 12.00.