Tidligere styreledere

Tidligere styreledere

Del: 

2013-2017  Jan M. Moberg
2006-2013  Marit Aschehoug, Advokatbladet
2002-2006  Jan Bjerk, Miljøstrategi
1999-2002  Knut Hovland, Utdanning
1996-1999  Hans H. Halvorsen, Arkitektnytt og Byggekunst
1995-1996  Peter Batta, Hus og Bolig
1992-1995  Berit Røhne, Bok og Samfunn
1991-1992  Pål  Horsle, Trafikken og vi
1988-1991  Halvor Røstad, Skarland Press
1985-1988  Egil Tannæs, Forsikring
1982-1985  Berit Røhne, Handel og Distribusjon
1980-1982  Bendik Bendiksen, Bondebladet
1975-1980  Aage Møst, Byggeindustrien
1972-1975  Per Bjørnstad, Ingeniørforlaget
1967-1972  Ole K. Harlem, Tidsskrift for Den norske lægeforening
1963-1967  Kåre Varvin, Farmand
1959-1963  Nils Tanderø, Bedriftsøkonomen
1955-1959  L. Øystein Os, Forsikringstidende
1951-1955  Knut Gard, Den norske Tannlægeforenings Tidende
1948-1951  Arne Solem, Teknisk Ukeblad
1937-1948  Jørgen H. Berner, Tidsskrift for Den norske lægefor.
1935-1937  Øivind Lange, Teknisk Ukeblad
1933-1935  Einar Li, Kommunalt Tidsskrift
1931-1933  Emil Diesen, Økonomisk Revue
1930-1931  Thorvald Hansen, Arbeidslederen
1929-1930  Ragnvald Roscher-Nielsen, Norsk Artilleri-tidsskrift
1927-1929  Einar Hoffstad, Forretningsliv
1923-1927  Thorvald Holmboe, Teknisk Ukeblad
1921-1923  Jacob Grøttum, Idræt
1918-1921  Einar Hirsch, Den norske Tannlægeforenings Tidende
1917-1918  Eiliv Fougner, Teknisk Ukeblad
1911-1917  Eivind Koren, Farmaceutisk Tidende
1898-1911  Hans Henrik Berg-Jæger, Elektroteknisk Tidsskrift

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 07. Mar
Kl.: 
09:00 til 10:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Alle må vi lage rutiner for å følge de nye reglene for personvern som blir norsk lov allerede i mai i år. Hvordan gjør vi dette riktig – særlig når vi bruker fagforeningsdata som abonnementsbase?

Dato: 
Torsdag 08. Mar
Kl.: 
13:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hvor går inntektene?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, og kanskje kan du gå hjem med nye ideer om hvordan du bør tilpasse deg endringene fremover? Ole Petter Nyhaug forteller om forbrukertrender knyttet til medier, Kantar Media bidrar med tall og innsikt, og RED Media Consulting forteller om annonseinntekter. Vi avslutter med litt mat og mingling.

Dato: 
Fredag 16. Mar til Lørdag 17. Mar
Kl.: 
10:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Velkommen til PUFF 2018! La deg inspirere av Bjørn Olav Nordahl i NRK Brennpunkt, og lær å øke nettrafikken eksplosivt. Du lærer også å lage og redigere video med mobilen. Konferansen starter fredag 16. mars kl 10.00 og avslutter lørdag 17. mars kl 12.00.