Salgsstyring, Ideo Solutions og TU

Salgsstyring, Ideo Solutions og TU

Del: 

Salgsstyringen må du gjøre uansett. Gjør det rimeligere og mer effektivt med et velprøvd og integrert system for medier.

  • Et brukervennlig system for dine selgere for å registrere salg og medieplan, hvor ledelsen enkelt kan registrere budsjetter og mål
  • Integrasjon med DITT CRM der kundeinformasjonen samles på ett sted (CRM kan også tilbys)
  • Publisering av annonsemateriale etter medieplanen i DINE spesifikke produksjonssystemer gjennom effektiv integrasjon og kommunikasjonsløsninger
  • Integrasjon med DITT økonomisystem for rask regnskapsføring og fakturering, med en medietilpasset periodiserings-løsning
  • Sales-track gjennom et intuitivt rapporteringssystem, skreddersydd for DITT provisjonssystem for selgerne
  • Rask respons på dine support-henvendelser med svært gunstig timepris for utvikling av DINE tilpasningsbehov
  • Løpende utvikling av systemet i takt med endringer i eksternt miljø får du med på kjøpet

Ideo tilbyr i samarbeid med Teknisk Ukeblad redusert lisensavgift til Fagpressens medlemmer for tjenesten. Individualisering kommer som oppstartskostnad med en svært attraktiv timepris. Vi du presisere budsjettet for din drift?

Kontakt oss gjerne, så avtaler vi et møte og foretar en kostnadsfri kartlegging av dine arbeidsprosesser og systemer med tilbud på en oppstartsintegrasjon med Sales Ledger som knutepunkt!

Klikk her for mere informasjon og tilbud for fagpressens medlemmer

Dette sier en av brukerne våre:

Eirik Solheim
eirik.solheim@tu.no
tel. 908 24 140

Eirik er Salgsdirektør i Teknisk Ukeblad Media AS og Mediehuset Tek.

 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 07. Mar
Kl.: 
09:00 til 10:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Alle må vi lage rutiner for å følge de nye reglene for personvern som blir norsk lov allerede i mai i år. Hvordan gjør vi dette riktig – særlig når vi bruker fagforeningsdata som abonnementsbase?

Dato: 
Torsdag 08. Mar
Kl.: 
13:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hvor går inntektene?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, og kanskje kan du gå hjem med nye ideer om hvordan du bør tilpasse deg endringene fremover? Ole Petter Nyhaug forteller om forbrukertrender knyttet til medier, Kantar Media bidrar med tall og innsikt, og RED Media Consulting forteller om annonseinntekter. Vi avslutter med litt mat og mingling.

Dato: 
Fredag 16. Mar til Lørdag 17. Mar
Kl.: 
10:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Velkommen til PUFF 2018! La deg inspirere av Bjørn Olav Nordahl i NRK Brennpunkt, og lær å øke nettrafikken eksplosivt. Du lærer også å lage og redigere video med mobilen. Konferansen starter fredag 16. mars kl 10.00 og avslutter lørdag 17. mars kl 12.00.